Tzunami Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Fikk bare tatt to bilder av bilen din på skogen i dag, ikke verdens beste bilder heller akkurat, men slenger ut et iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Kult da Hvor en den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 den var sur andrè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 vel, det var det her da, ikke så veldig bra det bildet her heller da men Resten av bildene fra gårsdagen ligger her: http://picasaweb.google.com/joachim.bech/OldTrackFuneral220111# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 shit den bilen din er fin ass sku gjærne ha hatt en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Takk skal du har Vil bygge det om til driftingbil. Undrer på å kjøpe en m3 motor fra america, med T4 HYBRID TURBOCHARGER på rundt 400hk. Så er det bare å sette inn bøtestoler og bur så er det bare å satse fult Har en kamerat som har en 320 e36 sedan som skal gjøre det sammen. Men jeg vil ha mye grommere utstyr enn han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Kult da Hvor en den andre? hva drev du med her ? grøftekjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 ja, 2 ganger faktisk Den andre gangen var i stor svingen Veldig domt at bare bildene en på rett strekka ved pit. Jeg satsa jo knall hardt resten av banen, jeg håpa at noen tok bilde da Var veldig sjeldent ikke sidelengs Det var jo griseglatt da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 No lakkering av fanger og grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 stakkars bil <3: ( mista fangeren og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 ja, men alt ordner seg til slutt. Blir en god del omlakkeringer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hva heter rødfargen på bilen din? er det hellrot eller hva den nå enn het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 brilliantrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Brilliantrot (308) Blir pent, har satt på slipegrunning og vann slipe det, hvis det ikke blir glanks nå så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Har fankern meg komplett ferdig lakkert sideskjørt, frontplate og frontfanger og m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå