maddafakka Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Hei, Har en som tulling på jobben som e litt ute på jorde når det gjelder bil osv, men har problemer med å få han til å innse at bmw slår den råtne 200sx og galanten hannes men han klarer altså og komme opp med alt mulig vissvass om at bmw suger så skulle gjerne hatt noen sinnsyke combakker for å få sotte han på plass:P Mvh meg:P
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Engine of The Year x-antall ganger ! http://en.wikipedia.org/wiki/Internatio ... f_the_Year BMW har altså vunnet 51 priser, og nestemann på listen er Honda og Toyota med bare 22. Nissan har ikke vunnet noen.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Haha, dette skal han få smake på, på mandag:P
hao Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hei, Har en som tulling på jobben som e litt ute på jorde når det gjelder bil osv, men har problemer med å få han til å innse at bmw slår den råtne 200sx og galanten hannes men han klarer altså og komme opp med alt mulig vissvass om at bmw suger så skulle gjerne hatt noen sinnsyke combakker for å få sotte han på plass:P Mvh meg:P Har vært artig å se maska når du slår dette i bordet
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Problemet er at han kommer med uvesentlige og irrelevante svar tilbakexD som e ganske så frustrerende å høre på, når han snakker for eksempel om nokke så sitter du vedsidnav og facepalmer deg sjøl for at du vet det han sier e feil men han forsetter og diskuterer selv om det er feil
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Nissan, sier du? Nei, da er det bare å gi seg for overmakten og innse at man ikke har noe å stille opp med. Selv skjelver jeg bare ved tanken på den dagen jeg skal se en slik en komme susende i bakspeilet. Det er bare å¨lære seg navnet med en gang: Nissan NV200 Premium. Jepp - premium. Dette prakteksemplaret på moderne ingeniørkunst kommer med en 1,5 liters dieselmotor med 85 hk som er nok til å bringe Nissan NV200 Premium og dens 1440kg opp i en imponerende toppfart på... - vel, toppfart og akselerasjon har jeg ikke klart å finne ennå. Ikke hvor mange koppholdere den har heller. Litt mer enn 1440kg vil den nok veie når føreren får selskap av 6 passasjerer med bagasje, men på på sann premium-maner kan nok disse nyte reisen i den ypperste komfort. Så det er vel bare å finne høyreblinket og gjøre klar til å slippe den forbi i hurtigfilen. Femtrinns girkasse har den også. Hva i alle dager vil de finne på neste gang?
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 FY FAEN, Der døde jeg av latter du, du fikk meg til å dette ut av stolen Ja, nå vet vi det og bare til å blinke seg til siden å slippe de fartsfantomene der forbi Ser fram til mandag nå jegxD
SSM Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan"
oddis Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg svarer kritikerne med å møte opp hver dag med BMWn. Det er den med desidert mnist (ingen) verkstedøgn av vennegjengen våre sine biler. Og jeg er veldig påpasselig med å spørre hvor kjerra dems er når de kommer i annen bil... Ikke blitt sagt noe stygt om BMWn min nå på over 3,5 år...
AuroraDriver Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 "Never argue with an idiot, he''ll drag you down to his level and beat you in experience..." ser ut til å være sant i dette tilfellet. Jeg kjører selv Ford, og syns det er en fin bil for mitt bruk. Men jeg vil ikke påstå at bilen er ingeniørkunst på sitt beste, eller at den slår premiumbilene på noen som helt måte. Japanske biler har jeg i hvertfall ikke opplevd som "premium" eller fantastisk. Hvis kollegaen din hadde snakket om Lexus, så kan jeg til en viss grad ha skjønt det .. Men Lexus er fortsatt en Toyota i mine øyne. Det kan jo være at fyren har gjort sitt verste kjøp og må liksom skryte av bilene sine for å kunne leve med dem
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Må bli ferdig med bmwen før jeg kan møte opp og ta den der Men e ganske så kjekt å se når han tenner på alle plugger når jeg slenger dritt om bilen hannes
RogE36R Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hadde vist han dette bildet her, og holder han ikkje kjeft etter det så vet ikke jeg!
RogE36R Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Lurer på om de som designet denne skjønnheten her tenkte "Ja nå er vi fornøyd, dette ser bra ut" Og HVEM kjøper dette greiene her?
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Vil nå si dette her e det eneste en nissan duger til
DCA Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 "Never argue with an idiot, he''ll drag you down to his level and beat you in experience..."ser ut til å være sant i dette tilfellet. Jeg kjører selv Ford, og syns det er en fin bil for mitt bruk. Men jeg vil ikke påstå at bilen er ingeniørkunst på sitt beste, eller at den slår premiumbilene på noen som helt måte. Japanske biler har jeg i hvertfall ikke opplevd som "premium" eller fantastisk. Hvis kollegaen din hadde snakket om Lexus, så kan jeg til en viss grad ha skjønt det .. Men Lexus er fortsatt en Toyota i mine øyne. Det kan jo være at fyren har gjort sitt verste kjøp og må liksom skryte av bilene sine for å kunne leve med dem Som du sier er Lexus fortsatt en Toyota. Jeg har eid 2 stk Lexus hvorav 1 kjøpte jeg ny. BMW med lignende modeller matcher ikke i detheletatt! Er det ikke da kjipt å tenke på at Lexus fortsatt er en Toyota`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå