maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Må bare få si det sånn at alle e klar over det, Aluminiumsinnsug e fyfy, det smelter har jeg fått hørt at de som har skikkelig peiling på bil, så det smelte, så for all del isje kjør med det!
JonasD Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jasså! Aluminium smelter jo ikke før 950 grader.. DA blir det varmt til motoren! Så den tviler jeg på..
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Nei, det smelter sånn er det bare jeg har fått høre det av de som har peiling så da må det være sandt
Marius2002 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jasså! Aluminium smelter jo ikke før 950 grader.. DA blir det varmt til motoren!Så den tviler jeg på.. Ikke for å være asshole, men aluminium smelter ved 660.32 grader celcius. MEN du hadde riktig om du mente kelvin(933.47 grader kelvin).
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, Isje i følge han på jobben Der sa han jeg kommer aldrig til å kjøre med aluminiumsinnsug, så stikker vi ut til 200 så starter han den og så der vi under panseret og gjett hva som var der et aluminiumsinnsug
camxer Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hah, hvis innsug smelter bare fordi det er laget av aluminium - hva skjer med motorer som har blokk og topp laget av aluminium?
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Haha, isje godt å si ka visse mennesker snakker og mener om akkurat det der de får ta seg ut når det gjelder det der, Jeg lurer bare på kordan bmwene overlever det der de har jo innsug av plastik
JonasD Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jasså! Aluminium smelter jo ikke før 950 grader.. DA blir det varmt til motoren!Så den tviler jeg på.. Ikke for å være asshole, men aluminium smelter ved 660.32 grader celcius. MEN du hadde riktig om du mente kelvin(933.47 grader kelvin). Asshole..
camxer Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Tror at du havarerer hele motoren før du klarer å oppnå en temperatur som er høy nok for å så smelte et innsug som er laget av plast. Jeg aner ikke hvilken type plast bmw bruker på plastinnsug, men det finnes flere plasttyper som tåler lett arbeidstemperatur på 300+ grader celsius samt mye vibrasjon og kjemikalier. Noen polymerer brukes til og med til å lage impellere i kompressorer
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Ja det er mye rart de finner på, Ja den plastik typen som du snakker om nå har vi mye av på jobben, det kalles POM etter hva vi kaller det sikkert et annet navn og vil jeg tro, den er mer robust og letter en aluminium men tåler isje like høy temperatur som aluminium.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Tråen var jo ments som et synspunkt på visse mennesker som isje har peiling men allikevel isje gir seg når det gjelder allmen kunnskap, og se hva andres synspunkter er når det gjelder å få sånne dumme påpekelser som denne her, " E du helt fjær kem i helvete som kjører med aluminiumsinnsug det smelter jo, helt fjern du" Men sånn er jo folkene fra fyllingsdalen
camxer Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Dooh, merket ikke at denne lå ikke i "teknisk" før nå :S
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Haha, ligger trående litt sprett nå i begynnelsen:P
SofaKingFresh Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 fylla har skylda? Jeg skjønner ingenting av denne tråden....
Anbefalte innlegg