winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Var litt av en lekkasje det der, fish! Utvendig trimslanger har jeg ikke sett før, hvor stor effektøkning kan man forvente av slikt på en 2.5l rekkesekser?
JonasD Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Var litt av en lekkasje det der, fish! Utvendig trimslanger har jeg ikke sett før, hvor stor effektøkning kan man forvente av slikt på en 2.5l rekkesekser? Spør trådstarteren
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Vær oppmerksom på at en monterer trimslanger riktig, ellers kan det gå galt. Utvendig slangetrimming er en ny trend som kommer etterhvert... Ser her at det har vært en trimmslange som har røket, e såpass stor effektøkning at sånnt kan forekomme.
-Erik- Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Var litt av en lekkasje det der, fish! Utvendig trimslanger har jeg ikke sett før, hvor stor effektøkning kan man forvente av slikt på en 2.5l rekkesekser? Om du kjøper grenrør med slangeskin på utsiden skal gi 37% økning på effekt og lukt
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Får man eksosbandasje av slangeskinn også?
316 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Vær oppmerksom på at en monterer trimslanger riktig, ellers kan det gå galt. Trimslanger skal skrues til med moment, antar at han glemte det og strammet for hardt så slangen sprakk.
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Vær oppmerksom på at en monterer trimslanger riktig, ellers kan det gå galt. Trimslanger skal skrues til med moment, antar at han glemte det og strammet for hardt så slangen sprakk.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Haha, hadde kompisen min åpnet panseret og sett den der ligge nedi der så hadde død av skrekk
SofaKingFresh Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hvilke trimslanger er best for å få mer lyd i turbopinnen min? Lurer på å importere noen slanger fra Chile, sånn at jeg får tvinna den rundt turbopinnen. Lurer også på hvilke type farge dere ville brukt? Jeg lurer på om jeg går for kameleon, da politiet vil ha problemer med å se at jeg har forlenga turbopinnen, og da fått mer trykk på kompressorstanga mi. Kjører forresten med vinterhjul.
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Hvilke trimslanger er best for å få mer lyd i turbopinnen min? Lurer på å importere noen slanger fra Chile, sånn at jeg får tvinna den rundt turbopinnen. Lurer også på hvilke type farge dere ville brukt? Jeg lurer på om jeg går for kameleon, da politiet vil ha problemer med å se at jeg har forlenga turbopinnen, og da fått mer trykk på kompressorstanga mi. Kjører forresten med vinterhjul. Ja, jeg tror jeg ville gått for den kamelon fargen jeg, då hadde de isje hatt snøring av hva det er
-Erik- Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Martin: Husk at den kamelon'n er hard på både stang og pinne. Blir også mere slitasje på utsiden av vinterhjula. Men går bedre da
SSM Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har sett noen som bruker slike blå slanger på vannet også, vil det være bedre om vinteren? Slik at man får fortere varme i varmeapperatet?
-Erik- Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Nei, tror heller det virker motsatt vei. Mye bedre kjøling med blå slanger!
SSM Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 De røde gir vel mer varme da? Siden rødt som regel er varmt på vann krana og på varmeapperatet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå