Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen er kræsjet og kondemnert.

gått ca 200 000 km. bilen er startet og kjørt etter ulykken. så motoren er 100% hel etter kræsjen.

alt som trengs for å bygge om en annen bil er med.

bremser. drivverk. eksos. gir. motor.

stortsett alle utvendige deler er skadet. panser er helt. og venstre fremdør er hel.

selges for 10 000.-

jnpqldcdr1cv2l64h6cz.jpg

M62tüB44 (med vanos)Dekselet til motoren mangler på bildet.

opod7atfwxf2a1zq1w6b.jpg

z0fjoilngbnsi9ju3av0.jpg

nnwl0fe2bk1ao2ncbd9r.jpg

xsu20l6hnghdiocgowai.jpg

3o6zoy4jwytwryze0wko.jpg

k48r5qynyo1ftnvcbcr9.jpg

rnq8s52ewzkx92yrxtxv.jpg

Skrevet

Fin motor til e30 det der:)

Kan jeg spørre hvordan du klarte å parkere bilen din der? 8)

Skrevet
Fin motor til e30 det der:)

Kan jeg spørre hvordan du klarte å parkere bilen din der? 8)

mange biler den motoren er fin i da :)

hvordan jeg parkerte den var enkelt. den kom på henger. også trillet vi den av hengeren og inn på plassen der den står nå.

r6n6cueleyej7as1pdsv.jpg

om du mener her.

nos6igv6xppzjc9t0x3u.jpg

så var det ikke jeg som parkerte den der. det var forrige eier.

740`n kom kjørende i ca 70-80 i 80 sone tidlig en morgen med litt lav sol bak seg. så kommer det et kryss og der står det en lastebil som skal ut på hovedveien. ser mot venstre. der er det klart. ser til høyre. der ser han bare masse sterk sol og regner med det er klart siden han ikke ser den "lille" bilen på 2 ton som kommer kjørende.

og han kjører ivei ut på hovedveien.

740 sjåføren ser da at det er for sent å hive inn bremsen for å stoppe og prøver istede å svinge unna lastebilen. det går nesten, men lastebilen treffer bakdøren/bakskjermen på 740`n og dytter den ut på jordet og 740`n velter rundt og treffer skiltet og stopper bilen i å rulle helt over på taket.

han kom nesten rundt lastebilen. men gikk akkuratt ikke. hadde han prøvd å stoppe hadde det nok smellt no jævlig i siden på lastebilen istede. så dette var nok den beste løsningen for personen i bilen for å unngå store skader.

ser lastebilen i bakgrunnen på bildet. den kom fra en stikkvei på høyre siden utenfor bildet. og bmw`n kom fra veien du ser bortover på høyre side i bildet.

• 1 month later...
Skrevet

prøver og bli kvitt hele. så selger ikke deler. ikke ennå hvertfal. blir den ikke borte plukker jeg av litt småtteri for og selge og kaster resten.

nyrene er pre facelift og har noen knekte klips.

facelift nyrene som egentlig hører til bilen står på min 728

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...