ingard Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Bra du får lista fiksa nå da.Men hva sa han om dashbordet? Det er fiksa slik de ser det. Er så lei av dette, at hvis alt er i orden med ruta og lista så gidder jeg ikke å ha noe mer med dem å gjøre.
Ballder Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Etter hva jeg vet så langt, så er hovedkontoret dems tipset om denne saken og tråden i seg selv, og respektive avdelinger som har tatt for seg din bil skal etter sigende ha fått beskjed om dette fra hovedkontoret. Jeg ville tipset om at denne tråden kan ved ett uhell også bli linket til rundt om på andre store forum, og at rykteflommen da kan få deres "gode" rykte til og flimre litt hos eventuelt andre bil entusiaster. Ser han ikke bakdelen av en slik hendelse, så har har han heller ikke forståelse for dine problemer, da som jeg vil se det, at han er rett og slett for dum til og innse at det her er kunden som har "rett" og faktisk også et meget godt synelig bevis på at graverende feil er utført i forbindelse med jobben. Tenker da på dashbord.
ingard Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Jeg er ikke ute etter noen hevnaksjon vel og merke, så hvis det ordner seg nå får denne tråden dø ut, og hvis noen søker på nettet i framtida så få de i hvertfall historia mi. Denne tråden forteller hva som har skjedd, så får folk selv gjøre opp en mening. Edit: Men takk for støtten Ballder!
Ballder Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Blir litt engasjert da ting blir som dette, da dette blir en mer utbredt policy hos firmaer som er typisk store og har såkalte spesial områder som det ikke er så altfor stor utbredelse av i nær området. Arroganse og bortfeieng av "småproblemer" som dette er for meg, og burde for andre også, være TOTALT uakseptabelt. Jeg ville ikke gitt meg uten videre, og vil presisere at det fra min side ei heller er snakk om hevn, men kun en understrekning om at "stormakten" bør begynne og tenke seg litt om, da det kan få konsekvenser i det lange løp. Synes personlig at en "symbolsk" 500 lapp som plaster på såret (i dashbordet) burde være på sin plass her også. Men beklageligvis så ser det ut til at "i det lange løp" er en definisjon som ikke eksisterer lenger.
ingard Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Jeg er helt enig i det du sier. Jeg har selv måttet gi meg på andre ting fordi jeg ikke orka mer. Men dette ble for dyrt å bare drite i.. Akkurat nå håper jeg rett og slett bare på en tett og fin rute. Og det er vel å gi seg litt da dashbordet ikke er i den stand som da jeg leverte bilen. Men i hvertfall lot de den ikke bare være..
ingard Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Da håper jeg denne tråden er død for alltid; har henta bilen i dag, og de har bytta lista. De slapp visst å bytte selve ruta, da de fikk på lista uten å ødelegge noe plastklips. Fikk med nye viskere (har helt nye, så jeg fikk til senere) og litt spylevæske.. Sjefen beklaget, så det er jo positivt, selv om jeg måtte krangle alt for mye. Det var han enig i..
Ballder Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Godt det ordner seg til slutt, og da kan vi vel sette tummen upp for Riis bilglass tross alt.
S.Hafsmo Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Bra det ordnet seg ihvertfall. Dog kommer nok ikke jeg til å bruke dem.
ingard Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Aaaaaah, deilig! På tur nordover i dag ser jeg plutselig en 5-10 cm lang sprekk helt mot kanten av ruta. Er nok et steinsprut som har gjort dette (ser et hakk ved sprekken), men litt pussig at bilen har kjørt med original rute i 20 år uten en eneste sprekk. Sikker dårlig kvalitet på de rutene de bruker. Eneste som duger er original BMW deler.
slett bruker Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Aaaaaah, deilig! På tur nordover i dag ser jeg plutselig en 5-10 cm lang sprekk helt mot kanten av ruta. Er nok et steinsprut som har gjort dette (ser et hakk ved sprekken), men litt pussig at bilen har kjørt med original rute i 20 år uten en eneste sprekk. Sikker dårlig kvalitet på de rutene de bruker. Eneste som duger er original BMW deler. Jaja, da er det bare og levere den tilbake da. Men på et annet verksted!
ingard Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Kjenner det gjør litt vondt å betale egenandel på nytt igjen. Fikk ikke akkurat "brukt" ruta mi så mye..
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Min E34 hadde og helt ny rute når jeg kjøpte bilen, men etter bare et halvt år fikk jeg verdens største steinsprang midt i siktet. Så jeg tror nok det er litt dårligere kvalitet på de nye rutene mange bruker. Er det mulig å kreve at originale BMW ruter blir brukt?
ingard Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Min E34 hadde og helt ny rute når jeg kjøpte bilen, men etter bare et halvt år fikk jeg verdens største steinsprang midt i siktet. Så jeg tror nok det er litt dårligere kvalitet på de nye rutene mange bruker. Er det mulig å kreve at originale BMW ruter blir brukt? Jeg blir nødt til å undersøke kvaliteten denne gangen. "Tilsvarende kvalitet" er mye brukt, men du verden hvor misbrukt dette begrepet er.
iittala Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Jeg fikk steinsprang i fjor sommer. Leverte da bilen til merkeverksted og ba om original rute med ny original pakning for å slippe problemene med sprekker i denne. Det var helt problemfritt, dersom man ser bort i fra at jeg måtte tilbake for å få reparert vindusviskeren, og vannlekkasjen fra vinduet. Det var en underleverandør av merkeverkstedet som kødda det til (anerkjent glassverksted som bytta vinduet), men merkeverkstedet rydda opp uten at jeg ble skadelidende. Jeg betalte vanlig egenandel for reparasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå