FredrikE24 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Har kjørt med gule lys 1,5 år, er ikke annet enn fornøyd mht. lys Kjører med det på firmabilen, ikkeno problem, ser ikkeno annerledes enn med blanke glass med de samme halogenpærene.
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk. Billig, udda og harry...
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk.Billig, udda og harry... Like ^^
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk.Billig, udda og harry... Like ^^ Men jeg er 41 da.
helgeb Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 er jo nice med gult da, særlig originale lamper
spruddel Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 har gule lykter over alt hvor det er lov jeg svart 2-dørs, gule nær, fjern, og tåke og orange blinkere Da tror jeg det var deg jeg passerte for en stund siden på motorveien mot Oslo. Du kom vel på rett ved det velkommen til Oslo skiltet.. Det skal du ikke se bort ifra Tok ikke av mot Høybråten klokken 06.49 idag morges eller? I toppen av bakken etter statoilen ved Siba i retning Lørenskog.
NBCustom Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk.Billig, udda og harry... takk, at fule ljos er harry er bare en fordel for meg i hvertfall
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk.Billig, udda og harry... takk, at fule ljos er harry er bare en fordel for meg i hvertfall Skal de være gule, så skal det brennes gult med 100 watts pærer i det minste. Seriøst.. Gule lamper er nice på enkelte biler, og av en eller annen grunn så er det liksom en BMW ting, men når det brettes gul folie over halve fronten på en sliten omega så blir det liksom litt overkill..
-Erik- Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er enkelt og greit jævlig svensk.Billig, udda og harry... takk, at fule ljos er harry er bare en fordel for meg i hvertfall Skal de være gule, så skal det brennes gult med 100 watts pærer i det minste. Seriøst.. Gule lamper er nice på enkelte biler, og av en eller annen grunn så er det liksom en BMW ting, men når det brettes gul folie over halve fronten på en sliten omega så blir det liksom litt overkill.. (nesten) Uansett hva du bretter over halve fronten på en sliten omega blir vel overkill.....!
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 (nesten) Uansett hva du bretter over halve fronten på en sliten omega blir vel overkill.....! Tjah.. Dette blir vel aldri feil på en omega tør jeg påstå..
Erik89 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 (nesten) Uansett hva du bretter over halve fronten på en sliten omega blir vel overkill.....! Tjah.. Dette blir vel aldri feil på en omega tør jeg påstå.. Hahaha Den blei jo fin!
Julian Sommer Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg hater å få gule lys rett i trynet, er helt jævlig Selv digger jeg xenon.. Sorry.. Men hva blender mest? Møter man på en bil med xenon i litt feil vinkel så ser man jo ikke en dritt, uansett om han kjører kun med vanlige kjørelys. For ikke å snakke om hvor irriterende det er å ha bil med xenon bak seg, over fartsdumper. Blink - blink...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 (nesten) Uansett hva du bretter over halve fronten på en sliten omega blir vel overkill.....! Tjah.. Dette blir vel aldri feil på en omega tør jeg påstå.. Haha, pent! Derfor jeg skrev nesten Jeg hater å få gule lys rett i trynet, er helt jævlig Selv digger jeg xenon.. Sorry.. Men hva blender mest? Møter man på en bil med xenon i litt feil vinkel så ser man jo ikke en dritt, uansett om han kjører kun med vanlige kjørelys. For ikke å snakke om hvor irriterende det er å ha bil med xenon bak seg, over fartsdumper. Blink - blink... Ingenting blender mer en ettermonterte xenon!
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ... La bilen stå hjemme du Ingenting blender mer en ettermonterte xenon! Joda! Feil innstilte lys.. Og det er enten det er xenon eller halogen.. Jeg kjører xenon i fjernlysa (parabol), men jaggu passer jeg bra på å slå de av så fort som mulig om det kommer bil.. Er nok en god del som tror de fortsatt kjører med halogen, men jeg passer faktisk på å slå de av ;P
Anbefalte innlegg