Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halogen er mye svakere enn xenon. Xenon lyser MYE sterkere. Pga xenon lyser MYE sterkere enn halogen, blender det MYE mer.

Det kan ingen si noe imot :)

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Neinei, men det blender ikke vesentlig mer om det er justert riktig ;) Er jo nok av folk som bare monterer uten å etterjustere (Inkl meg..), men nå vurderer jeg nye lykter (Vil ha hvite AE/DE), og da blir det samtidig montering av xenon i nærlysene.. Da tenker jeg at jeg skal få et verksted til å stille det så godt som man kan med ettermontert :)

Skrevet
Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ...

La bilen stå hjemme du :)

Uansett dump eller kul.. De begge har en oppadgående og nedadgående side.

Og har man litt mer pudder under panseret enn hva en 316 har, så kommer man forhåpentligvis også over den oppadgående biten. ;)

Skrevet
Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ...

Kan skjønne det godt at folk irriterer seg,hvis det er en daff 520 som bruker halve dagen på å komme over kulen.

Skrevet

Kan skjønne det godt at folk irriterer seg,hvis det er en daff 520 som bruker halve dagen på å komme over kulen.

Bare og gjøre som meg. Holde jevnt 50 over kulene.

Skrevet
Herre.. Finnes ingen grenser for dere? :P

Ja.. Tok litt av denne tråden. :lol:

Tidsfordriv kaller jeg dette, men frykter at en del er drit seriøse i denne tråden også.

Skrevet
Bilen er så lav at jeg må nok ned i 30 :)

Når du sier det.. Irriterer meg at man som regel må ned i 30 i 40 kuler for at bilen ikke skal gå istykker med tiden.. NOen hos vegvesenet som har feilberegna?

Spør du meg SKAL man kunne holde 40 over en 40 kul.. Skal ikke behøve åsenke farta til 30 km/t..

Skrevet
Bilen er så lav at jeg må nok ned i 30 :)

Når du sier det.. Irriterer meg at man som regel må ned i 30 i 40 kuler for at bilen ikke skal gå istykker med tiden.. NOen hos vegvesenet som har feilberegna?

Spør du meg SKAL man kunne holde 40 over en 40 kul.. Skal ikke behøve åsenke farta til 30 km/t..

Bosh senk og alt for dårlige 19 tommere ble ikke tatt med i beregninga når dem lagde fartsdempere i fylla.

Skrevet
Takk for tråd! Da var gul lyktefilm bestilt til min Cosmossvarte E34 8)

Noooooees! Ikke ødelegg bilen din!

Fra spøk til revolver -> Jeg tror jeg må begynne å blende gule "idioter" på veiene :P (Sånn med vilje..)

Skrevet
Ingenting blender mer en ettermonterte xenon!

jo. feiljuster xenon. både orginal og ettermontert. men det værste er SUV med xenon.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...