CV-Erik Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Halogen er mye svakere enn xenon. Xenon lyser MYE sterkere. Pga xenon lyser MYE sterkere enn halogen, blender det MYE mer. Det kan ingen si noe imot
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Neinei, men det blender ikke vesentlig mer om det er justert riktig Er jo nok av folk som bare monterer uten å etterjustere (Inkl meg..), men nå vurderer jeg nye lykter (Vil ha hvite AE/DE), og da blir det samtidig montering av xenon i nærlysene.. Da tenker jeg at jeg skal få et verksted til å stille det så godt som man kan med ettermontert
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ... La bilen stå hjemme du Uansett dump eller kul.. De begge har en oppadgående og nedadgående side. Og har man litt mer pudder under panseret enn hva en 316 har, så kommer man forhåpentligvis også over den oppadgående biten.
babjorn Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ... La bilen stå hjemme du Kan skjønne det godt at folk irriterer seg,hvis det er en daff 520 som bruker halve dagen på å komme over kulen.
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Herre.. Finnes ingen grenser for dere?
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Til du som irriterte deg med at biler kjører over fartsKULER (En dump går nedover.) ... La bilen stå hjemme du Kan skjønne det godt at folk irriterer seg,hvis det er en daff 520 som bruker halve dagen på å komme over kulen. Bare og gjøre som meg. Holde jevnt 50 over kulene.
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Herre.. Finnes ingen grenser for dere? Ja.. Tok litt av denne tråden. Tidsfordriv kaller jeg dette, men frykter at en del er drit seriøse i denne tråden også.
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Bilen er så lav at jeg må nok ned i 30 Når du sier det.. Irriterer meg at man som regel må ned i 30 i 40 kuler for at bilen ikke skal gå istykker med tiden.. NOen hos vegvesenet som har feilberegna? Spør du meg SKAL man kunne holde 40 over en 40 kul.. Skal ikke behøve åsenke farta til 30 km/t..
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Bilen er så lav at jeg må nok ned i 30 Det er min også, men skal brukes opp, ikke selges..
Ballder Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Bilen er så lav at jeg må nok ned i 30 Når du sier det.. Irriterer meg at man som regel må ned i 30 i 40 kuler for at bilen ikke skal gå istykker med tiden.. NOen hos vegvesenet som har feilberegna? Spør du meg SKAL man kunne holde 40 over en 40 kul.. Skal ikke behøve åsenke farta til 30 km/t.. Bosh senk og alt for dårlige 19 tommere ble ikke tatt med i beregninga når dem lagde fartsdempere i fylla.
babjorn Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Merket det selv,at man ikke kan holde den oppgite fartsgrensen,da så klart med bruks bilen til dama som har orginale fjærer nå.
Martin-D Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Takk for tråd! Da var gul lyktefilm bestilt til min Cosmossvarte E34
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Takk for tråd! Da var gul lyktefilm bestilt til min Cosmossvarte E34 Noooooees! Ikke ødelegg bilen din! Fra spøk til revolver -> Jeg tror jeg må begynne å blende gule "idioter" på veiene (Sånn med vilje..)
Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Ingenting blender mer en ettermonterte xenon! jo. feiljuster xenon. både orginal og ettermontert. men det værste er SUV med xenon.
Anbefalte innlegg