Krispoo Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei, etter å ha vært tur/retur Kristiansund-Skien, har jeg oppdaget at lokket som du fyller på olje va sprukket. Det var ikke noe lekkasje av olje rundt lokket. Oljenivå er på min. og det er noe brunt i olja når jeg peiler den. Motoren tikker litt i tillegg. Har vært på verksted som trodde det bare var fordi det var litt lite olje, og ba meg skifte ut hele olja siden det kunne være vann i den. Det er også dårlig med kjøleveske, noe som er litt rart siden det var bra med kjøleveske for ca. 4 uker siden. En kompis var inne på tanken om at toppen kanskje kunne vært gåen ? Hadde vært kjekt å vite dette, siden verkstedet her i byen ikke var veldig hjelpsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Bytt oljen, fyll på mer kjølevæske, nytt oljepåfyllingslokk. Sjekk så igjen etter 1-2 uker med kjøring. Samme feil fremdeles, er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard_ut Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 toppen er det nok ikke. heller toppakning isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå