Krispoo Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hei, etter å ha vært tur/retur Kristiansund-Skien, har jeg oppdaget at lokket som du fyller på olje va sprukket. Det var ikke noe lekkasje av olje rundt lokket. Oljenivå er på min. og det er noe brunt i olja når jeg peiler den. Motoren tikker litt i tillegg. Har vært på verksted som trodde det bare var fordi det var litt lite olje, og ba meg skifte ut hele olja siden det kunne være vann i den. Det er også dårlig med kjøleveske, noe som er litt rart siden det var bra med kjøleveske for ca. 4 uker siden. En kompis var inne på tanken om at toppen kanskje kunne vært gåen ? Hadde vært kjekt å vite dette, siden verkstedet her i byen ikke var veldig hjelpsom...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Bytt oljen, fyll på mer kjølevæske, nytt oljepåfyllingslokk. Sjekk så igjen etter 1-2 uker med kjøring. Samme feil fremdeles, er ikke bra.
rikard_ut Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 toppen er det nok ikke. heller toppakning isåfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå