Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Selv mor din har jo lagt den til i signaturen sin..

Litt fornøyde og glade for bilen må dere ha vært i noen dager? Eller er det bare jeg som synes det er litt forvirrende at mora til costum har mora til jørgens bil som sitt kjøretøy og costum har også mora til Jørgens kjøretøy som sitt kjøretøy???? Lurer på hvem som har mora til costum sitt kjøretøy som sitt kjørtøy, nå som mora til Jørgen og mora til costum har byttet kjøretøy, som de egentlig ikke har byttet og jørgen har solgt kjøretøyet som mora til costum egentlig eier.....Og hvilken bil mora til jørgen og jørgen har som sine kjøretøy, nå som de har byttet bort mora til Jørgens kjøretøy med mora til costums kjøretøy og solgt mora til costums kjøretøy videre uten at mora til costum er fornøyd og costum er heller ikke fornøyd med mora til jørgens kjøretøy...

Og hvor ble det av 520n som mora til coustum og costum sier de eier og ikke lenger vil ha som sine kjøretøy, da de har byttet den bort med mora til jørgen og lagt til mora til jørgens kjøretøy før de i det hele tatt har foretatt ett bytte...

HAHA, nå fikk jeg meg faenma en god latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mor din har jo lagt den til i signaturen sin..

Litt fornøyde og glade for bilen må dere ha vært i noen dager? Eller er det bare jeg som synes det er litt forvirrende at mora til costum har mora til jørgens bil som sitt kjøretøy og costum har også mora til Jørgens kjøretøy som sitt kjøretøy???? Lurer på hvem som har mora til costum sitt kjøretøy som sitt kjørtøy, nå som mora til Jørgen og mora til costum har byttet kjøretøy, som de egentlig ikke har byttet og jørgen har solgt kjøretøyet som mora til costum egentlig eier.....Og hvilken bil mora til jørgen og jørgen har som sine kjøretøy, nå som de har byttet bort mora til Jørgens kjøretøy med mora til costums kjøretøy og solgt mora til costums kjøretøy videre uten at mora til costum er fornøyd og costum er heller ikke fornøyd med mora til jørgens kjøretøy...

Og hvor ble det av 520n som mora til coustum og costum sier de eier og ikke lenger vil ha som sine kjøretøy, da de har byttet den bort med mora til jørgen og lagt til mora til jørgens kjøretøy før de i det hele tatt har foretatt ett bytte...

HAHA, nå fikk jeg meg faenma en god latter :)

Hei, vennligst les mitt innlegg nederst på side 12 for oppklaring på mysteriet.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er det blitt av 520n som mora til costum eier?? og ikke mora til costum og costum ikke lenger vil ha som sine kjøretøy, siden de byttet den bort med mora til jørgen sitt kjøretøy.....osv osv

Beklager at jeg ikke så at den svarte bilen i profilbildet til mora til costum har i sitt profilbilde ikke var en 525 ixt som ble byttet bort med mora til c.... litt seint nå. Blir litt forvirra da :roll:

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den isblå 520'en er vel fortsatt på avataren til Custom. De fleste andre her har fått med seg at det var denne som evnt skulle byttes bort mot en hvit ix, og at hele tråden dreier seg om at vi ikke får utlevert vår 520 fordi en svindler har låst den inne i en garasje på Kolbotn og truer med og bl.a kaste nøklene. Les tråden, så kanskje du ikke blir så forvirret :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har forstått det,ble det avtalt bytte låne av biler i noen dager for kontroll å deretter komme tilbake å skrive kontrakt å få felgene med seg.Dette var begge parter fornøyd med,helt til clutchen takket for seg å kontroll av bilen ble tatt.Som viste seg at bilen var uforsvarlig stand til å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mor din har jo lagt den til i signaturen sin..

Litt fornøyde og glade for bilen må dere ha vært i noen dager? Eller er det bare jeg som synes det er litt forvirrende at mora til costum har mora til jørgens bil som sitt kjøretøy og costum har også mora til Jørgens kjøretøy som sitt kjøretøy???? Lurer på hvem som har mora til costum sitt kjøretøy som sitt kjørtøy, nå som mora til Jørgen og mora til costum har byttet kjøretøy, som de egentlig ikke har byttet og jørgen har solgt kjøretøyet som mora til costum egentlig eier.....Og hvilken bil mora til jørgen og jørgen har som sine kjøretøy, nå som de har byttet bort mora til Jørgens kjøretøy med mora til costums kjøretøy og solgt mora til costums kjøretøy videre uten at mora til costum er fornøyd og costum er heller ikke fornøyd med mora til jørgens kjøretøy...

Og hvor ble det av 520n som mora til coustum og costum sier de eier og ikke lenger vil ha som sine kjøretøy, da de har byttet den bort med mora til jørgen og lagt til mora til jørgens kjøretøy før de i det hele tatt har foretatt ett bytte...

HAHA, nå fikk jeg meg faenma en god latter :)

Hei, vennligst les mitt innlegg nederst på side 12 for oppklaring på mysteriet.. :wink:

Har lest det, var bare måten han skreiv det på som var morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var sjukt mye usaklige innlegg/svar her.

Trur dere kan spare dere for det å heller gå i tulletråden, makan til pissprat.

Du var ikke akkurat heldig når clutchen røyk, men du må nok levere tilbake bilen i den standen den var når du hentet den. Så å fikse clutchen må du nok desverre.

Hørt med forsikringsselskapet angående din egen bil?

Skjønner ikke helt poenget med å selge en bil som ikke er sin egen..

Det er jo svindel, trur du har vært uheldig med valg av både bil og eier desverre..

Btw har sett deg i lillehammer :)

Sto på statoil i e34 525tds touring når du stoppa og glante ;)

Kjører også grønn metallic e34 med sota ruter helt fram.

Bare å hilse hvis du trur det er meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok vanskelig å slippe unna clutchen hvis du vil ha bilen din tilbake. Bilen ble ukjørbar med deg bak rattet så blir din skyld uansett hvor slitt den var fra før. Dette burde jo vært oppdaget før bytte...

Få noen til å fikse det privat e.l så blir det ikke så dyrt.

Må jo regne med litt svinn på så gamle og billige biler. Denne stod jo til 15K for et par år siden og vanlige biler stiger jo ikke akkurat i verdi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres mere ut som to jenter som skal bytte kjole, møte opp mann mot mann og bli enige!

Har reist ned for å møte ham og, jeg, men han tør jo ikke svare tlf en gang.

Og nei, jeg kommer ikke til å bytte noen klutsj på dette vraket. Skal jeg liksom fikse all rusta som tilfeldigvis dukket opp på veg hjem også da?

Nei, dette er ikke mitt ansvar. Uansett er saken nå at han har låst bilen min inni en garasje, han har truet med å kaste nøklene til den, og lagt den ut for salg med totalt feil opplysninger, så det er tydelig at han her prøver seg ikke på annet enn svindel. Og slike folk gir ikke jeg nye deler til.

Advokaten han sendt ham/moren hans mail om å levere igjen bilen snarest, så ser vi hva som skjer utover dette.

Vil oppdateres så fort noe skjer.

Takk til dere som kommer med tidligere opplysninger om kjøretøyet som jeg ikke vet om, keep it coming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo å være litt etterpåklok her nå, men hvorfor fikk dere ikke vedkommende som skulle selge bilen til å ta EU-kontroll istedenfor å byttelåne i utgangspunktet? Det er dessverre veldig dumt å gjøre da det finnes alt for mange uærlige sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...