Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

det kan ta flere uker, og i mellomtiden rekker Jørgen å feilparkere maaaange ganger på din mors regning, regn også med en del passeringer i bomringen og mye rusing og misshandling, drit i advokaten og få tak i bilen fort som F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til han du bytta bil med en tur og prat med han da, møt opp på døra, kan da ikke være så tøff i trynet da.

Har prøvd. Han verken svarte på telefon eller var på noen annen måte mulig å få tak i. Fikk derimot tak i moren hans på telefon, men hun ringte bare politiet og påstod at jeg hadde truet henne per tlf. Så kommer nok ikke langt med denne saken på egenhånd slik det ser ut i dag...

Og han har jo fortsatt hjulene mine pluss litt småtteri i bilen, så han burde virkelig snart svare for seg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguuud. ta nå og send han en melding og si at du kan møte han der og der for og hente dekka dine osv. tar du med deg full ix og slurer av gårde(på clutchen). i det han kommer går alle ut. 4 stykker holder han og tar nøklene fra han. setter dere i 520 og kjører:) hva skal han gjøre da? ringe purken og si at noen overfalte han og tokk tilbake sine egene nøkler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden han "Jørgen" har lagt bilen DIN ut for salg på autodb, så kan du jo få en kompis av deg til å se på (prøvekjøre) bilen. Og vips så har du den tilbake :)

Og så kan du jo eventuelt ringe til han å fortelle hvor hans bil står, eller transportere den til han :)

Og forresten, ved bruktbil kjøp så har du faktisk angrerett om selger ikke har opplyst om ting som han/hun vet om. Men siden dette ikke var et kjøp så er jeg jammen ikke sikker hvordan det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...