alpina b3 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 noen som har erfaringer med Mapodo? Castrol oljen til min m5 er til halv pris der kontra her. http://www.mapodo.de/motoroele/automarken/bmw-ole.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 tja, etter frakt og mva er det vel ikke så mye å tjene? Det er heller ikke lov å sende olje (flytende veske) i posten i norge, men de bruker kanskje dhl elelr noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har du råd til M5, bør du ha råd til olje og syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har du råd til M5, bør du ha råd til olje og syns nå jeg +1!!! En M5 motor med mange hester og mest sannsynlig litt hard kjøring SKAL ha en god olje for å forlenge levetiden og standen på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 tja, etter frakt og mva er det vel ikke så mye å tjene? Det er heller ikke lov å sende olje (flytende veske) i posten i norge, men de bruker kanskje dhl elelr noe slikt? Jeg jobber i posten, har opplevd mange ganger at det er flytende innhold i pakkene. Har jo også MANGE ganger fått motatt bakker fra feks, koed. som har inneholdt motorolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har du råd til M5, bør du ha råd til olje og syns nå jeg +1!!! En M5 motor med mange hester og mest sannsynlig litt hard kjøring SKAL ha en god olje for å forlenge levetiden og standen på motoren. Hvis du åpner øya bare ett lite sekund, så skal du se hvor lyst og rart det blir... Han snakker da for pokker ikke om og handle dritt olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 joda , har nok råd med 200kr litern før tws 10w-60, men får eg den før ca 9 euro +norsk moms og ca 30 euro i frakt så desto bedre er mest intressert om noen har handlet her før meg og har erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå