Gå til innhold

Lars-Erik´s BMW 95 E36 320i Cab (SELGES)

leba
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er egentlig et veldig vanskelig spørsmål. Skal de drives av spiller eller forsterker, skal du modifisere, hvor mye penger vil du bruke? Og ikke minst har folk forskjellig smak når det gjelder lyd.

Personlig liker jeg best JL Audio, Alpine, dyrere JBL og Macrom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av festene dine sitter fast?

Ser veldig likt ut, ta fram sy saker, og se om du finner en fin måte å sy det på :)

Jeg fikk det til bedre enn bmw sin side, og uten at det syns at jeg har gjort noe. Så med litt tålmodighet og god tid så går det bra ;)

Kan se om jeg får tatt et bilde om hvordan det ser ut hos meg, så får du noe idé rundt hva du kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har ikke fått sett noe særlig på det ennå, tok bare en rask titt istad, og ringene og snøra henger jo der, så tenkte å prøve å sy fast dette på en måte i selve taket...

Noe alla det du gjorde eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt bilen til en liten rust sjekk idag og det viser seg at det er nesten hull i høyre framskjerm, ser visst nesten igjennom fra undersia opp mot dempertårnet. Også begynner det å komme endel rust på høyre bakskjerm så denne måtte også byttes etterhvert. Har visst vært folk der før og gjort en crappy jobb, kjenner at det irriterer meg LITT!!!! Så da skal bilen inn til rep. etter påske, er heldigvis en bekjent av dama så vi får gode priser.

Får muligens også lakka opp felgene der slik at de blir brukanes så da hjelper det på, bare finne nye sommerdekk nå, solgt de gamle idag.

Har også bestilt mye plasskilt. Skal ta litt vårbilder av den når de nye skilta er i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...