316 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Du vet hva du har å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 hehe, hadde vært moro å lage en csl bane-replica ja, vi får se litt.. blir nok gule pærer på den.. glad i hvite biler med gule lyspærer, hehe. Skikkelig retro.. Men som sagt, dette blir en tråd om 7-serien, så lager jeg en tråd om coupeen når den tid nærmer seg, dvs til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Regner med at det blir OM617 med 2bar overladd i klar-ferdig-gå bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Regner med at det blir OM617 med 2bar overladd i klar-ferdig-gå bilen eller? hehehehe godt sagt, jeg skal få målt litt i motorrommet..mest lyst på om617, men om603 er jo også interessant, ikkeminst billigere å trimme(bedre flow i toppen blant annet), men ikke like tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Finnes ingen merce med penere gange enn 617, hehe. Men 603 er vel et bedre utgangspunkt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Hei. fine biler du har! men du vet ikke om en komplett 745 motor til salgs? Har en original 82 mod 745 som trenger motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Kristian: det stemmer Mjørgen: takk for det. Nei, har vært på utkikk etter det selv, men nå blei det endringer i motorplanene, så da utgår det. Et lite tips er å søke på blocket.se, evt mobile.de eller http://server.pure-pf.com/phpBB/ Er vanskelig å få tak i nå ser det ut til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Takk for tips Så jævla synd folk plukka ut motoran i Alle sa bilan her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 det var bare et peent stykke bil 316! men ble forelsket i e9'en original også jeg da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 det var bare et peent stykke bil 316! men ble forelsket i e9'en original også jeg da :/ e9 er finest originalt, men med masse senk og kantfelger, som alle andre biler.. her kjøpte jeg den i "csl-stil", så da blir det å bruke dette stuket.. litt showstil skader jo strengt tatt ikke skille seg litt ut fra de helt originale det fins noen av allerede. Gjelder å ha det til å skille seg ut litt, det syns jeg er viktig med biler. Personlig preg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Takk for tips Så jævla synd folk plukka ut motoran i Alle sa bilan her! Før vi vet ordet av det er det bare noen ytterst få E23 745'er igjen som er kjørbare. Da er det kanskje bare vi som er så heldige å være i besittelse av en Så kanskje det til sjuende og sist kommer noe godt ut av dette massedrapet for vi som har slike biler. Har en 1982 modell 745 jeg også, de ble bare produsert i 1514 eksemplarer i 1982. 1982 modellen er en slags mellomting mellom pre-facelift og facelift, så de er på en måte litt spesiell. Desverre er min ganske rusten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Før vi vet ordet av det er det bare noen ytterst få E23 745'er igjen som er kjørbare. Da er det kanskje bare vi som er så heldige å være i besittelse av en Så kanskje det til sjuende og sist kommer noe godt ut av dette massedrapet for vi som har slike biler. Har en 1982 modell 745 jeg også, de ble bare produsert i 1514 eksemplarer i 1982. 1982 modellen er en slags mellomting mellom pre-facelift og facelift, så de er på en måte litt spesiell. Desverre er min ganske rusten Ja d bli nå meir og meir spesielt med 745. Godt og høre att nåkken tek godt vare på sa råe bilan! E sydd ta med rusta så tek dei fleste Min e faktisk steik bra for rust Gleda me t å få begynt restaurering på den! Men he en e12 som står først på tur så tar i 7arn når den nerma c ferdig Så den står godt på låven og kosa c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Før vi vet ordet av det er det bare noen ytterst få E23 745'er igjen som er kjørbare.Da er det kanskje bare vi som er så heldige å være i besittelse av en Så kanskje det til sjuende og sist kommer noe godt ut av dette massedrapet for vi som har slike biler. Har en 1982 modell 745 jeg også, de ble bare produsert i 1514 eksemplarer i 1982. 1982 modellen er en slags mellomting mellom pre-facelift og facelift, så de er på en måte litt spesiell. Desverre er min ganske rusten Ja d bli nå meir og meir spesielt med 745. Godt og høre att nåkken tek godt vare på sa råe bilan! E sydd ta med rusta så tek dei fleste Min e faktisk steik bra for rust Gleda me t å få begynt restaurering på den! Men he en e12 som står først på tur så tar i 7arn når den nerma c ferdig Så den står godt på låven og kosa c har du noe tråd om bilen din mjørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 har du noe tråd om bilen din mjørgen? Nei desverre ikke laga tråd om den. men blir vell til våren vis den blir begynt litt på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 får ikke begynt på bilen før i april, men måtte opp og prøvemontere et hjul for å se om det passa, det gjorde det, med 255 nå, men blir 265 trur jeg.. ellers så er det jo bra med krokan i ene hjulbua, men det skal fikses selvfølgelig, ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå