Gå til innhold

E23 BMW 745iA turbo 1983 - 198.000km - Update s. 6

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Da har'n fått fyra gliset og kjørt den ut av låven :)

Nå driver jeg jo med e21, også har jeg fått problemer med MB, i tillegg til maling av driftsbygninger, så har ikke tid til den, men måtte funksjonskjøre litt med den. Den blir ferdig til våren 2012, det er målet, derfor blir det ingen hastverk, men blir å ta litt og litt på den. :)

gjlzagwd98sic6wiyqee.jpg

z2gh62fd24r3p0o7f978.jpg

681t2lyiadcngz66le80.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Da har jeg fått gjort litt igjen på bilen. Sparklet ujevnheter, mattet ned 70% av bilen, sparklet steinsprut, demontert det meste, så det har blitt noen timer, men forhåpentligvis blir det bra etterhvert :)

igj7sbm4bowjsabpkmcr.jpg

fikawxqh3uc6svbj22z9.jpg

x6l0a9xcynx31qsuk0gn.jpg

2eqpfj9ul6mswqw555f3.jpg

e2v33t0go5qxhn30x8bk.jpg

Mye jobb å få frontfangere i molekyler, klips, skruer og fangeren består av seks deler, festene er latterlig vanskelig plassert, måtte demontere luftfilterboksen, batterikasse, diverse trykkrør og koblinger for å komme til.

at7b8sj4lwo2s3qhhtvi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si, her går det unna!

he he, blei ikke mye fri i ferien jeg hadde nå for å si det sånn, men ting tar tid, spesielt når jeg studerer i Kristiansand, så har ikke all verdens mulighet til å jobbe på den.

Går alt etter planen er den ferdig til våren, er helt sykt lysten på å delta på BMW-treff :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alt etter planen er den ferdig til våren, er helt sykt lysten på å delta på BMW-treff :mrgreen:

Stemmer det ;-) burgunderrot på din òg eller? Så bra ut den her da :-)

Det stemmer.. ja den har ikke gått mer enn 199 000km, så er bra denne, men dessverre har den stått ute slik at lakken har falmet av her og der, så må bli hellakkering for å få det helt perfekt, i tillegg er det ei hjulbue som må byttes. Litt synd for den var ganske bra i lakken foruten at den har flasse av her og der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, blei ikke mye fri i ferien jeg hadde nå for å si det sånn, men ting tar tid, spesielt når jeg studerer i Kristiansand, så har ikke all verdens mulighet til å jobbe på den.

jaså ja, jeg bor i kristiansand jeg da :P hvor er det du bor til vanlig da?

kjører du noe bimmer her nede da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaså ja, jeg bor i kristiansand jeg da :P hvor er det du bor til vanlig da?

kjører du noe bimmer her nede da?

Hei, har hybel på Gimlekollen :)

Nei, har ikke bil her nede, har aldri bruk for det, så er ikke noe vits i å ha bil her egentlig..

Jeg er 99% sikker på at jeg så deg i sentrum når du venta på rødt lys for et par uker siden, var på en torsdag mener jeg å huske, MÅ ha vært deg :) Jeg legger merke til skikkelige biler så :wink: Så også en hvit e39 som er rimelig tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du har vell ikke eller vet om noen som har ett motorledningsnett liggende til m102? Trenger ett til min 745!

Har ingen anelse, begynner å bli langt i mellom m102 og m106 nå :roll: Eneste tipset jeg kan gi er å følge med på blocket.se og ebay, og selvsagt på norske sider med deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...