KrHeLl Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Noen som har erfaring med denne; Miller - 'WAR' User Programable ECU Chip. I følge siden, så ser denne nokså fin ut, ettersom en kan omprogrammere den lett ved bruk av usb, og en kan lagre 4 map som en kan velge mellom. La oss si at du er veldig uheldig og blir tatt inn for kontroll (med den nye tralla). http://store.vacmotorsports.com/miller----war-user-programable-ecu-chip--performance-software-p2017c169.aspx?Thread=True Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg bumper denne. noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har sett på denne selv, så jeg abbonerer på den. Har vurdert både Miller og andre aktører, og WAR serien virker som et veldig godt alternativ til en helt ny uavhengig datasprut. Det jeg mener å ha lest, en eller annen plass (kan være at det står på en av de tusen andre jeg har lest om), er at tenningstidspunktene måtte justeres av noe annet, denne justerte bare fuel/lufttilførselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Merkelig om ikke de har lagt inn tenningsmap? er jo bare å spørre hvilke map som er lagt inn i softwaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Jeg kjøpte en sånn til min E34 men blei aldri å prøve den fordi jeg gikk over til DTAfast sprut. Den W.A.R chipen går nå på en Seat Leon 1.8 Turbo og funker veldi bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Lurer selv på denne her. Skulle gjerne fått fortalt om erfaringer fra denne ! Har googlet det en del, men finner ikke mange hjelpsomme svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå