ArildSN Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 CSL bakluke på denne http://autosguides.com/wp-content/uploa ... -20103.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 csl er aldri feil det, men blir kanskje litt mye. Jeg har vanlig m3 spoiler/list og er veldig fornøyd med det. Ser det ikke så godt, men har veldig mye å si når bilene står ved siden av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Syntes og at csl blir litt mye. Liker bedre den nøytrale M3 listen da. Venter fortsatt på carbon diffuser fra Dukes Dynamiks http://www.dukedynamics.com/products/e92_bastuck/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Blir kjempe kult på hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Herregud så lekker bil!! Ser den stadig vekk når du cruiser rundt her i stavanger Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Blir kjempe kult på hvit bil Har virkelig tro på det, men har ventet lenge på den nå, så jeg håper at den kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Gratulerer! Utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Fikk omsider diffuseren fra Dukes dynamiks, men den var for liten.... Hartge eksosen er for stor tydeligvis. Jeg har sendt mål slik at de kan lage en ny til meg i karbon. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Det er dårlig gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 MEGET pen! Fikk plutselig en stor trang til å bytte 320 min ut til en 335 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Så ut som et greit stykke bil. Fant du ut noe om du kunne oppgradere Navi'n? Merkelig at jeg ikke har sett denne i Stavanger ennå forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Denne bilen ser jeg ofte, så den senest idag Helt rå bil, kjører inn og ut av Ulsnes leiren daglig skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen som vet noe om disse hvite angle eyesn? http://www.dukedynamics.com/products/e92_LED/index.php Så sydenfareren har bestilt der i fra, så kanskje du har noe tips? All feedback tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Så ut som et greit stykke bil. Fant du ut noe om du kunne oppgradere Navi'n? Merkelig at jeg ikke har sett denne i Stavanger ennå forresten Gikk greit å oppgradere navien ( bare å skifte DVD) , men å oppgradere fra buisness til profesional var mye arbeid. Skjermen måtte skiftes ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Denne bilen ser jeg ofte, så den senest idag Helt rå bil, kjører inn og ut av Ulsnes leiren daglig skjønner du... Stemmer det. Den må faktisk vike garasje plass pga oppussing inne......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå