///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Siste bildet viser hvordan det blir med rørene. Første bilde av motor lenger oppe ser du jeg har annet innsug og ikke noe filter da tanken var å sette filteret rett på kompressoren slikt de gjør på e46 m3, men det ble så trangt og jævli så har bytta innsuget da det lakk litt og tok av kompressoren og vridde turbinhuset noen grader for å få plass til rørgate frem til filteret som jeg da la bak frontlykten...der er det bedre strøm med friskluft også. Kuttet da kontakten til lmm for å forlenge den litt for å legge lmm der den ligger nå som du sikkert ser. Har ikke fått nye trykkrør i posten enda så det er ikke koblet på som du sikkert også ser..hehe Kan ta bilde når alt er på plass
///Naitsirk Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Hej alla i hopa Nå er bilen satt vekk for vinteren og det er på tide å kjøpe inn litt nye ting og oppgradere med =) Har kjøpt tårnstivere, var antydning til deformasjon bak, enda jeg sveisa inn forsterkninger i fjor. Så får håpe dette hjelper. Nytt 3-eika Omp ratt M-tech front Intercooler Diffen er tatt ned for å bytte litt tettninger Skal også sveise inn plater så jeg får justerbar camber og toe bak. Var også og fikk montert Megasquirt tidligere i høst oppe hos Anders Kristiansen...fantastisk flink kar Hadde det ikke vært for min dumhet i å kjøre uten IC så hadde vi sikkert fått mappet det skikkelig på toppregisteret også, men innsugstemp på 91 grader satte en stopper for det og som om ikke det var nok så spratt trykkslanger av på 0,8bar Men men, tar å oppgraderer litt før sommeren så blir det tur i benken da Fikk prøvd litt på nye Rudskogen samt autoslalom på gardermoen i sommer. Innser at Toyo R888 må stå på handlelista hvis jeg skal henge på i svingene. Er ellers fornøyd med hvordan bilen er og kjøre og åssen den oppfører seg. Vekten på bilen er nå 1150 kg Blir nok litt mer i neste sesong.
///Naitsirk Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Var litt lokal tåke til tider her ja
JulianS Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 1150kg? mye har du tatt ut a ? 318ti'n min veier 1200 med halv tank... du har ikke ei antenne til bakskjermen til overs a ? lei av å ikke ha radio...
///Naitsirk Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Har mine triks vet du Nei, ærlig talt så kan det godt hende vekta var gæli for alt jeg veit. Har bare målt den 1 gang så. Dårlig med antenne her i gården gitt.
///Naitsirk Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Liggi ute i minusgrader og sveisa fester til IC'n nå nettopp. Missunner de som har varm garasje og stå i nå kjenner jeg.. Resultatet ble nå greit for det om ikke annet da Fikk også M-front levert før jul. Monterte stabstag bak, bytta litt simringer i diffen og fikk på nytt 3 eika omp ratt forrige uke. Nå gjenstår å lage trykkrør og det er en jobb jeg ikke gleder meg til. Beste hadde vært om noen kunne gjort det for meg egentlig
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Er skikkeli dritt å ikke ha en varm plass og skru.
///Naitsirk Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Men nå bikka gradestokken over 0 her for første gang på 1,5mnd så da bør man kanskje prøve å få gjort litt ?
thorbis Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 kom deg ut nå! slappfisken. du er for bortskjemt etter og ha koseskrudd hos bråten du nå.
Tzunami Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Ja var faktisk over 0 grader i Oslo i dag også! føler våren kommer jeg:D
e30lars Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 han spurte om det men jeg har jo ikke noe tig apparat hehe ismail tar på seg tig jobber fortiden. vis noen trenger.. i drammens omerådet.. heter Salih på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå