Gå til innhold

Mitt E36 Compact sleeper prosjekt *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

Siste bildet viser hvordan det blir med rørene. Første bilde av motor lenger oppe ser du jeg har annet innsug og ikke noe filter da tanken var å sette filteret rett på kompressoren slikt de gjør på e46 m3, men det ble så trangt og jævli så har bytta innsuget da det lakk litt og tok av kompressoren og vridde turbinhuset noen grader for å få plass til rørgate frem til filteret som jeg da la bak frontlykten...der er det bedre strøm med friskluft også. Kuttet da kontakten til lmm for å forlenge den litt for å legge lmm der den ligger nå som du sikkert ser. Har ikke fått nye trykkrør i posten enda så det er ikke koblet på som du sikkert også ser..hehe Kan ta bilde når alt er på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hej alla i hopa

Nå er bilen satt vekk for vinteren og det er på tide å kjøpe inn litt nye ting og oppgradere med =)

Har kjøpt tårnstivere, var antydning til deformasjon bak, enda jeg sveisa inn forsterkninger i fjor. Så får håpe dette hjelper.

Nytt 3-eika Omp ratt

M-tech front

Intercooler

Diffen er tatt ned for å bytte litt tettninger

Skal også sveise inn plater så jeg får justerbar camber og toe bak.

Var også og fikk montert Megasquirt tidligere i høst oppe hos Anders Kristiansen...fantastisk flink kar :) Hadde det ikke vært for min dumhet i å kjøre uten IC så hadde vi sikkert fått mappet det skikkelig på toppregisteret også, men innsugstemp på 91 grader satte en stopper for det og som om ikke det var nok så spratt trykkslanger av på 0,8bar #-o Men men, tar å oppgraderer litt før sommeren så blir det tur i benken da :)

Fikk prøvd litt på nye Rudskogen samt autoslalom på gardermoen i sommer. Innser at Toyo R888 må stå på handlelista hvis jeg skal henge på i svingene. Er ellers fornøyd med hvordan bilen er og kjøre og åssen den oppfører seg. Vekten på bilen er nå 1150 kg :) Blir nok litt mer i neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liggi ute i minusgrader og sveisa fester til IC'n nå nettopp. Missunner de som har varm garasje og stå i nå kjenner jeg.. Resultatet ble nå greit for det om ikke annet da :)

grgxeo57slfhnlgm6w2v.jpg

Fikk også M-front levert før jul.

ddxo6vxw6iiipbwy9gwe.jpg

Monterte stabstag bak, bytta litt simringer i diffen og fikk på nytt 3 eika omp ratt forrige uke.

Nå gjenstår å lage trykkrør og det er en jobb jeg ikke gleder meg til. Beste hadde vært om noen kunne gjort det for meg egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...