KrHeLl Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Har da med god hjelp av en kompis kommet godt igang med kompressormonteringen Er det her en skal trykke ? JA Vist faen! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 sweetness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lite snikfoto:) Hva er vel en montering uten noen dekksparkere innom å mye tenking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Säg till om du lägger upp några filmer, så man får se Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Har dessverre ikke noe filmer enda, men skal få ordna det Liten update: Var på sommertreff forrige helg og testa bilen litt på bane. Sleit med at kompressoren gikk så varm at bilen gikk i nødmodus (etter 3-4 runder), om jeg hadde kommet på å demontere v. lykt tror jeg det hadde gått bra (friskluft rett på pressa). Ellers fungerte bilen veldig bra, heeelt til jeg skulle hjem. Da kutta lambdareguleringa, bilen gikk i nød og fjuska noe så innst i helv.... over 4krpm. Kjørte så hjem med ett meeget snillt forbruk (1,35 på rolig langkjøring) :@ Fikk feilsøkt, og fant defekt lambasonde (denne ble bytta idag). På ferga Campen Ikke heeelt optimal plassering av luftfilter, må lage meg noe deksler og skjerming. Resirken Motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 er bare LITT sjalu Har faen så lyst på pustehjelp i min og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 digger bilen din:) så ut som motoren har det bra i sofal;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Takker for kommentarer! Dessverre så vurderes bilen solgt: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 5679755672 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Takker for kommentarer! Dessverre så vurderes bilen solgt: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 5679755672 Plukk av kompressor kittet, og selg det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Takker for kommentarer! Dessverre så vurderes bilen solgt: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 5679755672 Plukk av kompressor kittet, og selg det til meg Hehe, vi får se Om jeg får en kjøper som vil ha bilen levert i original stand så kan jo kitet selges for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Takker for kommentarer! Dessverre så vurderes bilen solgt: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 5679755672 Plukk av kompressor kittet, og selg det til meg Hehe, vi får se Om jeg får en kjøper som vil ha bilen levert i original stand så kan jo kitet selges for seg Ja rop ut isåfall Fort gjort å svi en tur til Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 80k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 80k? Yup, MÅ ikke selge å da gir æ ikke bort biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 80k e jo ikke en ille pris med tanke på stand på biln osv.. + at den går jo meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 kk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå