Kennethe34 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Hehe, kanskje det er det som er tingen, kjøpe ting man ikke liker for å like det Hvilken dag neste helg da? Bilen går ikke per dags dato, men skal fikse den til uka! Kanskje jeg rekker det! Evt kanskje vi kan dra med broderns 525. Men tenningslåsen er fucked på den så den er på verksted Det er på lørdagen, dørene åpnes kl. 10 Vi kommer en god del folk fra tromsø med bmw'er ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Dynamoen var fucked.. Slutta helt å lade på varm motor på lørdagskveld, så da måtte bilen parkeres. Heldigvis hadde meca i tromsø på lager til en ok pris; 2600, så den er nå bytta! Tok ingen bilder pga tlf lå å spillte musikk med spotify hele tiden Koed pakken min er rett rundt hjørnet, så på torsdag eller fredag blir det stor update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Fikk koed pakken idag Angrer nå litt på at jeg ikke kjøpte originaldeler selvom det hadde kostet ett par tusenlapper ekstra til sammen Innerskjermen ser ut som en omstøpt søppelkontainer/duplokloss hehe Termostathuset ser veldig søppelkasse aktig ut i finishen og vannpumpa har stålimpeller.. Kommer bilder og update snart.. innerskjermen er faktisk så stygg at det er komisk anbefaler ALLE å bruke 3-400kr ekstra for å få en org innerskjerm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Mye bedre med stålimpeller på vannpumpa i utgangspunktet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 njaaa, den siste versjonen bmw kom med er i ett eller anna super plast materiale som ikke skal kunne knuses Ulempen med stålimpeller er at pumpa blir så satans tung.. veier jo over dobbelt så mye som en med plast, så er ikke umulig det blir litt dårligere gassrespons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Tok ingen bilder på torsdag pga tlf klikka og jeg hadde ikke tid til å bry meg om det Bytta komplette endeledd foran, hardykobling, innerskjerm hf, vannpumpe, termostat, pakning til tankarmatur, slangeklemmer på slanger til bensinpumpe og tok 4 hjulskontroll holdt på fra 1600-2215.. Har ett par bilder fra banekjøring idag da (ofc elendige mobilbilder..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Flere bilder tatt fra depoet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Aspelund det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Fikk koed pakken idag Angrer nå litt på at jeg ikke kjøpte originaldeler selvom det hadde kostet ett par tusenlapper ekstra til sammen Innerskjermen ser ut som en omstøpt søppelkontainer/duplokloss hehe Termostathuset ser veldig søppelkasse aktig ut i finishen og vannpumpa har stålimpeller.. Kommer bilder og update snart.. innerskjermen er faktisk så stygg at det er komisk anbefaler ALLE å bruke 3-400kr ekstra for å få en org innerskjerm! Kunne ikke ha sakt meg mer enig, Jeg bestilte uorginale innerskjermer til min E36, men makan til dritt! Skal bestille nye orginale nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Aspelund det der? Ja er på aspelund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Her er noen bilder av Kenneth fra banekjøringa i helga som var. Flere bilder fra banekjøringa finnes her: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 9847432476 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Takker for det, kjempebilder! Stiller du opp den 26 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ja stiller da, men vurderer å lure meg ut på banen da Må klare å få slått av en prat med dere fra tromsø da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 26 feb er det nytt treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå