Gå til innhold

Min 325i coupe '92, Kompressor S8

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, kanskje det er det som er tingen, kjøpe ting man ikke liker for å like det :D:P

Hvilken dag neste helg da? :) Bilen går ikke per dags dato, men skal fikse den til uka! Kanskje jeg rekker det! Evt kanskje vi kan dra med broderns 525. Men tenningslåsen er fucked på den så den er på verksted :P

Det er på lørdagen, dørene åpnes kl. 10 :)

Vi kommer en god del folk fra tromsø med bmw'er ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dynamoen var fucked.. :(

Slutta helt å lade på varm motor på lørdagskveld, så da måtte bilen parkeres.

Heldigvis hadde meca i tromsø på lager til en ok pris; 2600, så den er nå bytta!

Tok ingen bilder pga tlf lå å spillte musikk med spotify hele tiden ;)

Koed pakken min er rett rundt hjørnet, så på torsdag eller fredag blir det stor update! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk koed pakken idag :)

Angrer nå litt på at jeg ikke kjøpte originaldeler selvom det hadde kostet ett par tusenlapper ekstra til sammen :P

Innerskjermen ser ut som en omstøpt søppelkontainer/duplokloss hehe

Termostathuset ser veldig søppelkasse aktig ut i finishen og vannpumpa har stålimpeller..

Kommer bilder og update snart.. innerskjermen er faktisk så stygg at det er komisk :P anbefaler ALLE å bruke 3-400kr ekstra for å få en org innerskjerm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa, den siste versjonen bmw kom med er i ett eller anna super plast materiale som ikke skal kunne knuses :P Ulempen med stålimpeller er at pumpa blir så satans tung.. veier jo over dobbelt så mye som en med plast, så er ikke umulig det blir litt dårligere gassrespons [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ingen bilder på torsdag pga tlf klikka og jeg hadde ikke tid til å bry meg om det :P

Bytta komplette endeledd foran, hardykobling, innerskjerm hf, vannpumpe, termostat, pakning til tankarmatur, slangeklemmer på slanger til bensinpumpe og tok 4 hjulskontroll :P holdt på fra 1600-2215..

Har ett par bilder fra banekjøring idag da (ofc elendige mobilbilder..)

IMAG0053.jpg

IMAG0054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk koed pakken idag :)

Angrer nå litt på at jeg ikke kjøpte originaldeler selvom det hadde kostet ett par tusenlapper ekstra til sammen :P

Innerskjermen ser ut som en omstøpt søppelkontainer/duplokloss hehe

Termostathuset ser veldig søppelkasse aktig ut i finishen og vannpumpa har stålimpeller..

Kommer bilder og update snart.. innerskjermen er faktisk så stygg at det er komisk :P anbefaler ALLE å bruke 3-400kr ekstra for å få en org innerskjerm!

Kunne ikke ha sakt meg mer enig, Jeg bestilte uorginale innerskjermer til min E36, men makan til dritt! Skal bestille nye orginale nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...