Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det syns jeg du skal, er en veldig gøy bane å leke på Gode vinterdekk er en fordel da.. Kan bare ha omtrent halvparten av farta på langstrekka med 325'n i forhold til gamlebilen som hadde gode dekk. Ja vi får ordne oss ett bmw hjørne neste gang! Markus: Er nytt treff den 26 feb ja 10-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Digg å se bilen din i driv da Men får vel komme så det ikke bare er på bilder Så kanskje det blir 2 bmw'er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det må du/dere gjøre Anbefaler å være tidlig ute da det ikke pleier å bli mye kø før kl 12-13, så om man kommer kl10 får man kjøre så og si i ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ser den Møtes på buktamoen å kjøre kolonne da? xD Er det søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Det kan vi gjerne gjøre, regner med vi kjører ett gjeng fra tromsø rundt kl 8 Det er lørdagen, de prøvde ifjor med lørdag og søndagsåpent med det møtte vel opp bare 5-6 biler på søndagen (ingen gidda å overnatte på finnsnes) så det ble droppa i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Det kan vi gjerne gjøre, regner med vi kjører ett gjeng fra tromsø rundt kl 8 Det er lørdagen, de prøvde ifjor med lørdag og søndagsåpent med det møtte vel opp bare 5-6 biler på søndagen (ingen gidda å overnatte på finnsnes) så det ble droppa i år Hadde vært fett Fant ut nå at jeg jobber til 04.00 på Lørdagmorran men skal nok klare å få vært med Brodern skal og prøve å bytte jobb! Nei, ser den. Skjer ikke såå mye på finnsnes at det er no grunn til å overnatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Film fra helga : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Må vel investere i ett sånn her snart =) Har forøvrig endelig knødd meg til å bytte ytterhåndtaken på førersiden Er digg å kunne åpne førerdøra fra utsiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Fjerna innmaten i kattene på torsdag som var Bilen ble en del friskere og kvikkere, samt litt mer sekser snerring på høyt turtall At den ble friskere kan ha noe med å gjøre at innmaten lå løs inni der.. Eneste ulempen jeg har oppdagen sålangt er at det lukter vanvittig STYGT av eksosen når motoren er varm Ett par dårlige bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ville heller bytta ut hele driten med rør. har hørt man kan få sånn stygg resonans lyd viss man bare tar ut innmaten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det jeg også frykta, men fikk ikke det Mulig pga det er to småe katter med lyddempere rett bak istedenfor en feit svær en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Vaska bilen grundig innvendig og utvendig idag + la på sånn "juksevoks" Ble rimelig blank og fin, og siden den var så ren innvendig benyttet jeg annledningen til å kjøre en liten interiør "rens" med AC rensemaskinen på jobben. Nå lukter det nydelig i bilen + det er digg med rein bil Prøvde også å bytte sentrallåsmotoren til passasjerdøra pga den ikke reagerer, men det hjalp ikke. Er trolig brudd i ledningsnettet til døra en eller annen plass, men orka ikke se på det idag. Testa ut litt innstillinger på vidunderkameraet mitt (htc desire): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Enig med deg. sikkelig digg med rein bil Skal vaske min i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 vask ja.... kanskje det er på tide men noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Vask har ikke vært så høyt prioritert hos meg heller akkurat Har bare spylt av bilen 1 gang i uka fram til idag. Bestiller deler til 535 prosjektet mitt snart så da blir den å se på veien når det blir vår Også skal 325'n få seg shortshift, ny strammer til multireima, nytt strammehjul og nytt løpehjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå