Gå til innhold

Min 325i coupe '92, Kompressor S8

Share

Anbefalte innlegg

Det syns jeg du skal, er en veldig gøy bane å leke på :)

Gode vinterdekk er en fordel da.. Kan bare ha omtrent halvparten av farta på langstrekka med 325'n i forhold til gamlebilen som hadde gode dekk.

Ja vi får ordne oss ett bmw hjørne neste gang! :)

Markus: Er nytt treff den 26 feb ja :) 10-17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan vi gjerne gjøre, regner med vi kjører ett gjeng fra tromsø rundt kl 8 ;)

Det er lørdagen, de prøvde ifjor med lørdag og søndagsåpent med det møtte vel opp bare 5-6 biler på søndagen (ingen gidda å overnatte på finnsnes) så det ble droppa i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi gjerne gjøre, regner med vi kjører ett gjeng fra tromsø rundt kl 8 ;)

Det er lørdagen, de prøvde ifjor med lørdag og søndagsåpent med det møtte vel opp bare 5-6 biler på søndagen (ingen gidda å overnatte på finnsnes) så det ble droppa i år :P

Hadde vært fett ;) Fant ut nå at jeg jobber til 04.00 på Lørdagmorran men skal nok klare å få vært med :D

Brodern skal og prøve å bytte jobb!

Nei, ser den. Skjer ikke såå mye på finnsnes at det er no grunn til å overnatte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fjerna innmaten i kattene på torsdag som var ;)

Bilen ble en del friskere og kvikkere, samt litt mer sekser snerring på høyt turtall :)

At den ble friskere kan ha noe med å gjøre at innmaten lå løs inni der..

Eneste ulempen jeg har oppdagen sålangt er at det lukter vanvittig STYGT av eksosen når motoren er varm :P

Ett par dårlige bilder:

IMAG0058.jpg

IMAG0059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska bilen grundig innvendig og utvendig idag + la på sånn "juksevoks" :P

Ble rimelig blank og fin, og siden den var så ren innvendig benyttet jeg annledningen til å kjøre en liten interiør "rens" med AC rensemaskinen på jobben. Nå lukter det nydelig i bilen + det er digg med rein bil :)

Prøvde også å bytte sentrallåsmotoren til passasjerdøra pga den ikke reagerer, men det hjalp ikke. Er trolig brudd i ledningsnettet til døra en eller annen plass, men orka ikke se på det idag.

Testa ut litt innstillinger på vidunderkameraet mitt (htc desire):

IMAG0062.jpg

IMAG0060.jpg

IMAG0061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask har ikke vært så høyt prioritert hos meg heller akkurat :P

Har bare spylt av bilen 1 gang i uka fram til idag.

Bestiller deler til 535 prosjektet mitt snart så da blir den å se på veien når det blir vår :)

Også skal 325'n få seg shortshift, ny strammer til multireima, nytt strammehjul og nytt løpehjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...