///MoePower Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 http://images.bimmers.no/files/iywmz9dtpf05mieswvfi.jpg Ser ingen turboflens på bildet å det e for dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Så ut til å vær pen bil. Sort e36 er tingen En ting jeg lurer på, om som kanskje du kan svare på som har begge bilene. Hvordan er din 535 mot den 325en? Hvilke av bilene er sprekest osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Takker for det Det lille jeg har kjørt 535'n (to kvelder) mens den gikk på alle 6, så tikka og fjuska den endel.. Men det virka iallefall som jeg kan huske som om den gikk litt bedre enn 325n. Kan nok gi deg bedre svar til våren når 535n er på veien igjen og går som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ok Har jo aldri kjørt en 325, og alle som har de sier jo de går bra osv. Så bare lurte på hvordan en slik oppfører seg i forhold til en stor femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Da har jeg bestillt nye innvendige dørhåndtak (mine er knekt på den låseclipsen), shortshift, ny strammer til multireim og skinnpleiesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Da var pakken hentet, så imorgen blir det skruing =) Shortshiften var vist en utgått var iflg fakturaen så den fikk jeg ikke.. (takk koed for at dere ikke kunne skrive det i nettbutikken..) Skal prøve å huske å få tatt no bilder under morgendagens økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Ja ser enda ikke at du er å jobber med bilen din! *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Fikk gjort endel igår, Bytta løpehjul Bytta strammer til multireim Lagde meg ett stikk i passasjerdøra siden jeg mangla den ene delen av stikket. Bytta dørhåndtak innvendig fra chrome med elendig festepatent (knekt) Til sorte med en "hake" som låser av håndtaket istedenfor clipsen som stod på chromehåndtakene. Renset og smurte opp skinninteriøret også, brukte bmw sine produkter både på rensing og behandling. Ble veldig bra resultat Skulle også bytte håndbrekkband men de passa jo selvfølgelig ikke.. Bytta temperatursensor til obc og måtte lage meg ett stikk der og, men det ble ikke bilder av dette pga tlf lå i bilen med spotify på full dunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Bytta frontlykter idag til org bosch lykter Fikk også vaska bilen og sett litt på takluka som ikke fungerer.. Er trolig snakk om defekt komfortrele da taklukemotoren og releet til den ikke får strøm. Nordnes tok også en del bilder med speilrefleksen sin som han skal legge inn senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Justering av lys: Litt tulling må til Viktig å plage kenneth litt når han jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Se hva jeg har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Har nå bestillt oljecatchtank med åndningsfilter og justerbar btr. Har bare igjen å finne meg dyser fra m5 3,6 før jeg kan prøvemontere kitet før chip bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Se hva jeg har fått! Faen er det der for noe da? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kompressor som er "montert" under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Kompressor som er "montert" under panseret Mer info da? Sånn el greie eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå