Gå til innhold

Min 325i coupe '92, Kompressor S8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice:) hvor mye tenker du og dra ut av den? du skulle jo absolutt ha byttet litt inni motoren ??

trenger ikek det hvis han skal kjøre 300hk eller noe.

Er flere som har kjørt turbo på m50b25 på rundt 400hk uten å gjøre noe .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice:) hvor mye tenker du og dra ut av den? du skulle jo absolutt ha byttet litt inni motoren ??

Den lader 6psi med det reimhjulet som er org (0,4bar) og ifølge ESS vil det gi 285hk med org oppsett på bil. Jeg har ikke katalysatorer, har M5 dyser, justerbar btr, grenrør (når jeg får kjøpt det :P) så mellom 250-300hk tror jeg ikke blir feil å si ;)

Går grisegodt ihvertfall, har fått kjørt endel idag. Mottok også chipen fra fekzen idag så satser på bilen slutter å jage på tomgang og går litt renere nå :)

Etterhvert når jeg får overhalt motoren tror jeg det må investeres i ett mindre reimhjul.. Lade litt mer, men atm så holder det med 0,4 mtp at motoren min har gått litt langt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, trudde du skulle ta ut mere... om du skal overhale motoren så invister i smidd innmat da!! skikkelig gøy og folk som tør og trimme :) tenkte litt på presse til min også, men må se va pengboken sier framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladjan: yepp, var absolutt verdt penga og arbeidet! Sinnsykt moro bil å kjøre nå :)

SiohZ: Spørs om jeg gidder å investere i smidd innmat, tror det holder med originale stempelringer, rådelager, bærelager+++ Kan bestille overdim topp pakning så blir det iallefall litt lavere komp :P

Det er jo mange som kjører M50B25 på 1bar (400ish HK) og vel så det uten å ha åpna motoren i det hele tatt. Så lenge man får til motorstyringa så skal det gå bra.

Update:

Fikk chipen fra fekzen igår og fikk montert den idag. Bilen går nå jevnt på tomgang, og får greit med suppe over hele registeret. Måtte forøvrig stille bensintrykket opp til 4,5 bar for at den ikke skulle magre mellom 5-6500rpm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...