Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Flotte greier Kenneth:D Melde mæ på til prøvetur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Flotte greier Kenneth:DMelde mæ på til prøvetur! Må hente meg en slik også: http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... universal/ Viskosevifta tar i reimhjulet på veiva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 nice:) hvor mye tenker du og dra ut av den? du skulle jo absolutt ha byttet litt inni motoren ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 nice:) hvor mye tenker du og dra ut av den? du skulle jo absolutt ha byttet litt inni motoren ?? trenger ikek det hvis han skal kjøre 300hk eller noe. Er flere som har kjørt turbo på m50b25 på rundt 400hk uten å gjøre noe ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 nice:) hvor mye tenker du og dra ut av den? du skulle jo absolutt ha byttet litt inni motoren ?? Den lader 6psi med det reimhjulet som er org (0,4bar) og ifølge ESS vil det gi 285hk med org oppsett på bil. Jeg har ikke katalysatorer, har M5 dyser, justerbar btr, grenrør (når jeg får kjøpt det ) så mellom 250-300hk tror jeg ikke blir feil å si Går grisegodt ihvertfall, har fått kjørt endel idag. Mottok også chipen fra fekzen idag så satser på bilen slutter å jage på tomgang og går litt renere nå Etterhvert når jeg får overhalt motoren tror jeg det må investeres i ett mindre reimhjul.. Lade litt mer, men atm så holder det med 0,4 mtp at motoren min har gått litt langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Tøft med kompressor da. Må være mye gøyere å kjøre nå kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 okei, trudde du skulle ta ut mere... om du skal overhale motoren så invister i smidd innmat da!! skikkelig gøy og folk som tør og trimme tenkte litt på presse til min også, men må se va pengboken sier framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Sladjan: yepp, var absolutt verdt penga og arbeidet! Sinnsykt moro bil å kjøre nå SiohZ: Spørs om jeg gidder å investere i smidd innmat, tror det holder med originale stempelringer, rådelager, bærelager+++ Kan bestille overdim topp pakning så blir det iallefall litt lavere komp Det er jo mange som kjører M50B25 på 1bar (400ish HK) og vel så det uten å ha åpna motoren i det hele tatt. Så lenge man får til motorstyringa så skal det gå bra. Update: Fikk chipen fra fekzen igår og fikk montert den idag. Bilen går nå jevnt på tomgang, og får greit med suppe over hele registeret. Måtte forøvrig stille bensintrykket opp til 4,5 bar for at den ikke skulle magre mellom 5-6500rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Nice!! Da blir det prøvetur snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Yess Er NØDT å kjøpe diffbrems, er jo helt håpløst og utrolig uforutsigbart med åpen diff Trenger å få lagt noe spøledekk på motorsport felga også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 fy før en bil;D tru om eg har sed deg i byen... jaja får vell se deg/dåkker på bmw treffe her i tromsø vest det blir bra vær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bmw treff i tromsø ? Nårtid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Vi skal ha nytt treff nå på fredag, skal be han knut legge ut info i nordic bimmers gruppa. Va vel snakk i 5 tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 hvor skal det holdes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=108381732582721 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå