Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Husker du delenummeret???? Som vanlig,fine updater her ja! Du har en ekstrem sans for detaljer!..:)

Ble litt usikker nå, angrer litt på at jeg la det ut...

Men dere får heller arrestere meg hvis det er feil... #-o

Men jeg står på badet nå, har akkurat lagt ungene og skal hive på meg arbeidsklær... - Then I'll check...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! 8)

Viktig og kunne dei :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at du var en ekte entusiast, men at du går å husker delenummer, og vertfall til en såpass liten "filleting" som den pluggen.. Wow! Imponerende! Helt enkelt, imponerende!

Gleder meg til å få sett denne bilen i sommer. Vet jeg har sagt det før, men for meg er det verd å kjøre halve landet for å få med seg denne bilen! ;) Får håpe været holder seg, og at vi kan sitte under klar himmel med et par kalde å skravle bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! 8)

Skal ikke se bort ifra dette nei :lol:

Kan også informere om at han også husker de fleste skiltnummer på interressante biler (mest BMW) som kjentfolk og kompiser har eid en gang i tiden \:D/

Og på jobb offshore hendte det flere ganger han ble kalt for "Rainman" pga evnen til å huske "tag-nummer" på diverse utstyr rundt på plattformene :lol:

Kjært barn har mange navn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! 8)

You bet, dette gleder jeg meg til - mer enn du aner...

Iponerende Pedi! :applause:

Når jeg søker i handlekurven på koed, så kommer det opp propper når jeg bruker det første nummeret. Når jeg bytter bakerste siffer til 0, så er nummeret ukjent :) Tusen takk!!

Ikke imponerende, jeg har vel kanskje tilbrakt mer tid på ETK opp gjennom tidene for å se hva ombyggingsmuligheter som finnes enn mange andre. Men bra jeg kunne hjelpe da... :)

En EKTE entusiast ramser opp alle delenummere hver kveld i aftenbönnen !

helt klart Bjørn, helt klart... :)

Visste at du var en ekte entusiast, men at du går å husker delenummer, og vertfall til en såpass liten "filleting" som den pluggen.. Wow! Imponerende! Helt enkelt, imponerende!

Gleder meg til å få sett denne bilen i sommer. Vet jeg har sagt det før, men for meg er det verd å kjøre halve landet for å få med seg denne bilen! ;) Får håpe været holder seg, og at vi kan sitte under klar himmel med et par kalde å skravle bil! :D

Skravle er jeg god på, beste jeg vet - så lenge temaet er BMW eldre enn 1995 (og ikke E36).

Om det er verdt å kjøre halve landet for å se bilen min, DET kan nok diskuteres... Og det blir det nok også gjort ;)

Skal ikke se bort ifra dette nei :lol:

Kan også informere om at han også husker de fleste skiltnummer på interressante biler (mest BMW) som kjentfolk og kompiser har eid en gang i tiden \:D/

Og på jobb offshore hendte det flere ganger han ble kalt for "Rainman" pga evnen til å huske "tag-nummer" på diverse utstyr rundt på plattformene :lol:

Kjært barn har mange navn :D

Du....

Var nesten så jeg visste denne ville komme, du måtte gni det inn ja... [-X

Tydlig et snev asperger eller autist syndrom det. :lecture: Og i dette tempoet godt blandet med adhd. :crazy:

Autist? Neppe, det er bare min forkjærlighet til BMW som gjør at noe fester seg på hjernebarken... Jeg sliter feks med å huske hva klasse ungene mine går i - slike ting går rett i glemmeboka..

Og ADHD? Ikke i det hele tatt, jeg har ikke snev av det engang. Jeg er en makelig anlagt person, som liker godt røykepauser og stopper lett opp for å skvaldre litt. Men når jeg først er i gang og gjør noe, så kan gjerne ting skje i et greit tempo. For høyt tempo resulterer bare i feil og slurv, og det vil jeg ikke ha noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke alene om og ha ETK tegninger i hodet..... kan bli gal av mindre ;) hehe.

Din fordel er at du stort sett får betalt for tegningene du ser på - siden du jobber med det, jeg har vel opplevd en tendens til at hver tegning koster meg penger (les:bestilling ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...