leif harald Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Skal du lakke Sepang Bronze ? Blir kansje to da på en liten radius. handla deg e28? Neinei, men den ene e30n min skal lakkes i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 aaah.. keida.. men da blir det mer enn to på liten radius siden det nok finnes mangen andre bmw`ar i den fargen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Luxor beige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Pedi... Du bare lurte meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Jepp, da var det tatt en økt igjen... Først ut var det iallefall det kjedeligste av alt: Vasking.... Å herreguuuud så kjedelig. Uansett hvor nøye en er, så blir det aldri bra liksom. Og timene ruller jo ufattelig fort. DAMN!!! Her er et "før" bilde og to av bagasjerommet... Ikke særlig appetittvekkende, men etter litt gnikkings og vasking av tectyl: Så nå ser det jo litt bedre ut.... Motorrommet ble jo også litt renere: Bare for å virkelig bevise at det er jeg som gjør dette jævelskapet, hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 dette blir bra:) ang farge så er det alt formye og velge i. tror jeg har funnet fargen jeg skal ha på min. den blir grå. det kan nesten ikke bli feil. den grønn fargen mange alpinaer kom med orginalt er jævlig fin og da. synes jeg. men er ikke noen farge jeg har kommet til og gått for tror jeg med mindre jeg hadde kjøpt en bil som hadde den fargen fra før;) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Litt overflaterust måtte jo også tas... Men satan!!! Passasjerdøra foran var jo heilt ubrukelig !!! Husker at det var rust i noen dører, men ikke hvilke!! Så da jeg prøvde å bestille ny, så var den jo utgått - fantes ikke på lager!!! Noen som har en strøken, brukt en?? Men gledelig er det iallefall at alle vindusfalser er strøkne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Time to take the boy out for a spin..... The boy needs some fresh air, agree? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Og mens vi først var ute og luftet oss, kunne vi alltids stikke innom noen kjente - ikke sant? Så hvorfor ikke bare legge på litt dekkende grunning?? Og hva med litt lakk samtidig?? Og klarlakk er jo ikke å forakte heller, nei... Lui i sving her... Ikke godt å ta gode bilder i en lakkboks, ser ut som klarlakken flyter her, men det er bare bildene som lyver... Og endelig hjemme igjen i den varme hula si - i Sepang Bronze utførelse. Endelig. Her også blir bildene grusomme pga lysamaturene i taket. Håper det blir bedre bilder i dagslys... Og det var det jeg hadde å oppdatere i dag... Pheww!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Pedi... Du bare lurte meg!! Nope, du sjekket tråden 10 minutt for tidlig... Slik er det å gå til sengs for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt misunnelig ja.. Men jeg nærmer meg Kommer inn og pusser på min i morgen,så da får jeg studere B7´en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt misunnelig ja.. Men jeg nærmer meg Kommer inn og pusser på min i morgen,så da får jeg studere B7´en Som alltid velkommen Det ble litt mere morsomt å se oppi motorrommet mitt nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Skal du lakke Sepang Bronze ? Blir kansje to da på en liten radius. handla deg e28? Neinei, men den ene e30n min skal lakkes i den fargen Nein, nein, nein.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Dette blir vakkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 jeg skal sjekke om jeg kan få tak i en slik dør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå