Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Bimmers i arbeidstiden ivar???:)) hehe

Såklart, det er jo fordelen av å sitte med 2 datamaskiner ;)

Love it :) Dagens lille glede :)

Nice!

Tør du bruke bilen når den er ferdig?

Selvsagt tør jeg det, tør ikke du å bruke bilen din når du er ferdig med din kanskje? ;) Jeg bygger jo en bil som skal brukes, blir ingen garagequeen dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så beskjeden du skulle være da... liten oppdatering du.. hah :D

Ser som vanlig bra ut, og dette blir uten tvil blant norgestoppen hva e28 angår.. kanskje verdenstoppen når jeg tenker meg om, da de i det store utland gjør mye fælt med e28 og alle us biler er jo stygge som fy, uansett hvor strøkne de måtte være. Vi er priviligerte som får bo i et land der gammal bil er unødig dyrt, deler er dyre og lakkering osv er ekstremt dyrt, og likevel har vi så mange flotte biler som gjennomgår full restaurering til et resultat som er bedre enn når de var nye.

Liker godt at den ikke skal bli støvsamler. Forventer at den blir å se på mange treff i årene fremover, såpass man kan få muligheten til å klå litt med øynene en gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du bruke bilen når den er ferdig?
Selvsagt tør jeg det, tør ikke du å bruke bilen din når du er ferdig med din kanskje? ;) Jeg bygger jo en bil som skal brukes, blir ingen garagequeen dette...

Joda... Tilgangs også:) men bilen din blir jo "NY" Tenk når du får første bulk eller stripe..

Hehe.. Da hadde jeg revet av meg håret ihvertfall, eller revet håret av han som laget den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med tid til bilen med den nye jobben da? ;) Var det bedre når du var offshore?

Uff, det er helt forferdelig...

Har jo ikke tid til en dritt nå. Kjerringa er jo vant med at jeg jobber i garasjen på dagtid, og familie på ettermiddag/kveld samt helger. Nå har jeg jo kun ettermiddag/kveld/helger igjen, og hun syns ikke det er noe særlig fett at jeg vil i garasjen....

Jeg har vært litt opptatt MED nygarasjen i det siste. Jeg må jo få den ferdig med takstein og siste rest av kledning osv før denne vinteren kommer for fullt. Dette kombinert med at jeg mangler diverse vitale smådeler, så er det ikke blitt gjort noe med E28en.

Men madammen reiser på jobb i dag i 2 uker, så nå får jeg iallefall litt tid på kvelden til å mekke litt E28... I morgen kommer Sammigun på besøk igjen noen dager, så da blir det iallefall noe garasjetimer. Intensjonen er jo at han skal ha B9-motoren sin med hjem i komplett tilstand, samt at jeg trenger en hånd til å holde når jeg skal montere støtfanger bak og takluke. Jeg kunne tenkt meg å fått bilen "tett" utvendig samt komplettert sånn noenlunde innvendig innen han reiste hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til bilder!
Venter spent på mer updates her ja! :)
Er bare å sette seg ned å vente på nye bilder. blir bare bedre og bedre dette!:D

Takk gutter, men ventingen blir forgjeves i dag.

Jeg måtte dille med noe greier på Snake Oil'en, samt fikk besøk. Så noe vettugt i dag ble det ikke.

Men har et par bilder da. Jeg har jo prøvd å dokumentere både gøy ting og set-backs gjennom denne tråden... I dag ble selvsagt en mindre bra dag, men dokumentasjon finnes allikevel.

Siden madammen reiste på jobb, fikk jeg jo endelig oppvaskemaskinen for meg "selv". Så da var det jo bare å mate på...

IMG_0198.jpg

Yeyyy!! :)

IMG_0199.jpg

Ikke akkurat de reneste delene..

IMG_0200.jpg

Så derfor skulle jeg være "smart", og satt maskinen på 70 graders vaskeprogram.....

donkey.jpg

Det gikk jo rett "åt skogen". Lyktene ble jo så rene at reflektorene ligger jo nå i sluken hjemme i huset.

Dammit!

IMG_0201.jpg

En lykt kan jeg gjerne bruke, time will show.

Men heldigvis, litt overlevde vasketuren...

IMG_0203.jpg

Så dagen i dag var ikke den mest vellykkede nei. Men skitt au, får vel få fatt i noen lykter etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...