Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer til å bli bra uansett hvordan du gjør det! :)

Jeg har ikke vært i garasjen de siste dagene, så jeg har bare latt tanken på de &%¤#"%#'s pluggene bare ligge å murre i bakhodet. Jeg vet enda ikke helt hva det blir til, men fortsatt har jeg lyst til å sende ned igjen dørtrekket for å bytte ut det skadede skinnet.

Bare ungene dine som skal sitte i baksetene vel og de gir sikkert totalt faen? :-)

Hehe, sant nok.. Tror nok du er nærmere sannheten enn du tror. :)

Det værste er nok kritikerene som en gang skal kikke på bilen opp og ned i mente, og feilplasserte propper er nok mat for Mons i slike sammenhenger...

Men...

Er det noen som har sett en plass de selger tøy/stoff-matter i Antrazite utførelse på nettet? Mine matter er rimelig slitte, og kunne tenkt meg å hatt nye egentlig. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten hatt disse du: http://www.mye28.com/viewtopic.php?p=978946

:)

Haha, litt rart...

"Adivass" som selger der, heter Paul LaDue. As we speak så har jeg mottatt to mailer fra han angående noe annet. Jeg visste ikke at det var han som lagde de mattene en gang i tiden.... Snakk om å treffe bullseye med uttrykket "snakker om sola...", hehe....

Jeg skal høre med ham i neste mail....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten hatt disse du: http://www.mye28.com/viewtopic.php?p=978946

:)

Haha, litt rart...

"Adivass" som selger der, heter Paul LaDue. As we speak så har jeg mottatt to mailer fra han angående noe annet. Jeg visste ikke at det var han som lagde de mattene en gang i tiden.... Snakk om å treffe bullseye med uttrykket "snakker om sola...", hehe....

Jeg skal høre med ham i neste mail....

Hyggelig kar han Paul. Har handlet litt div me han, seriøs fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.. Ikke noen sånne "tynne" uorginale velourmatter med logoer på!

Min bror har noen org alpina matter i E36´en sin. Disse er i koksgrå velour tilsvarende orginale fra bmw, men med grønne striper i ene hjørnet.

Jeg syntes at du enten bør skaffe noen slike, eller få tak i noen skikkelig tykke velourmatter uten logoer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.. Ikke noen sånne "tynne" uorginale velourmatter med logoer på!

Min bror har noen org alpina matter i E36´en sin. Disse er i koksgrå velour tilsvarende orginale fra bmw, men med grønne striper i ene hjørnet.

Jeg syntes at du enten bør skaffe noen slike, eller få tak i noen skikkelig tykke velourmatter uten logoer.. :)

Nei, hvis det er tynne og "vemmelige" matter så er det uaktuelt.

Alpina-matter er ikke å få tak i, og tykke velourmatter er ikke så enkelt å få tak i heller.

Jeg har heldigvis ennå litt tid på meg før neste sesong... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten hatt disse du: http://www.mye28.com/viewtopic.php?p=978946

:)

Haha, litt rart...

"Adivass" som selger der, heter Paul LaDue. As we speak så har jeg mottatt to mailer fra han angående noe annet. Jeg visste ikke at det var han som lagde de mattene en gang i tiden.... Snakk om å treffe bullseye med uttrykket "snakker om sola...", hehe....

Jeg skal høre med ham i neste mail....

"alpinass" hvertfall. Jeg ble litt nervøs der, for jeg er på forumet selv. Lurte på om jeg hadde gjort noe dumt i feberfantasier :lol:

Jeg har forøvrig fjernlys som jeg mener skal være i god stand. Kan se skikkelig over de og ta bilder senere om det kunne være av interesse?

Forøvrig, når alpinass er samtaleemne. Noen som har vært borti noen av de frontene han selger? Ser han selger alpina replicaer som visstnok skal være av god kvalitet. Noen som aner hva han tar for de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alpinass" hvertfall. Jeg ble litt nervøs der, for jeg er på forumet selv. Lurte på om jeg hadde gjort noe dumt i feberfantasier :lol:

Jeg har forøvrig fjernlys som jeg mener skal være i god stand. Kan se skikkelig over de og ta bilder senere om det kunne være av interesse?

Forøvrig, når alpinass er samtaleemne. Noen som har vært borti noen av de frontene han selger? Ser han selger alpina replicaer som visstnok skal være av god kvalitet. Noen som aner hva han tar for de?

Gikk litt fort i svingen der, sorry :)

Takker for at du ville sjekke opp i de lyktene. Men nå har jeg 2stk nærlys på vei fra Morty, og 2 nye fjernlys på vei fra GS.

De spoilerene han selger er pre-facelift. Han skal til å lage facelift kopier nå etterhvert.

hehe, gratulerer med overstått! ble sittende og lese en stund her! myyyye bra bilder og bra arbeid!

så ut som du har hatt en fin årsdag ;D

blir en jævla bra bil hvertfall :D

Takk for det!, den begynner å ta form nå ja. Bilder liker vi vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...