Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Liker liker!!! Att du er så nøye;) at de skivene på skruene til tåkelysa er riktige.. Det er det kun ekte entusiaster som bryr seg om:) jeg har også kjøpt mye nye orginale skruer på forsjellige biler.. De fleste bare rister på hodet, men jeg får ikke sove godt om natta vist jeg vet det står en jalla / feil skru på bilen :P men nokk om d.. Nydelig farge og imponerende arbeid.. Lekkert med sort høyglans og hvite blink... Som du sier selv det eneste riktige;) fortsatt god helg,, gleder meg til neste update;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må klage igjen jeg vettu :P

knappen til "barnesikringen" på el vinduene bak er på feil side ;)

MEN detta blir DRIT bra !

gleder meg til å se den i sladd på rudskogen ;)8)

men finner fram deler til deg i morra jeg pedi! har på lager jeg ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig lesning!

Synes kanskje det blir litt mye hvitt i fronten, men det jevner seg vel ut når du får på lister og grill. ;)

Dette blir utrolig bra :-) er helt enig i at hvite blinklys gjorde susen :-)

Ja, det er litt mye hvitt i fronten, men om jeg hadde hatt oransje blinkere hadde det fremdeles vært mye hvitt, right? Vil jevne seg ut med svarte griller, nyrer og støtfanger, bare vent å se ;)

Liker liker!!! Att du er så nøye;) at de skivene på skruene til tåkelysa er riktige.. Det er det kun ekte entusiaster som bryr seg om:) jeg har også kjøpt mye nye orginale skruer på forsjellige biler.. De fleste bare rister på hodet, men jeg får ikke sove godt om natta vist jeg vet det står en jalla / feil skru på bilen :P men nokk om d.. Nydelig farge og imponerende arbeid.. Lekkert med sort høyglans og hvite blink... Som du sier selv det eneste riktige;) fortsatt god helg,, gleder meg til neste update;)

Takk for det, det er detaljene som gjør forskjellen - du har rett i det.

Jeg er en mann av få ord.

Pent!

Kan ikke annet enn å være like kort. Takk! ;)

jeg må klage igjen jeg vettu :P

knappen til "barnesikringen" på el vinduene bak er på feil side ;)

MEN detta blir DRIT bra !

gleder meg til å se den i sladd på rudskogen ;)8)

men finner fram deler til deg i morra jeg pedi! har på lager jeg ;) hehe

Klag i vei, konstruktiv kritikk mottas som alltid med takk. Uten slike øyne, hadde det ikke vært montert holder til panservaieren min ;)

Bakvindulås-knappen er ikke skjært ut av meg, den var slik - og for alt jeg vet har den vært der siden dag en... Så den får bare være der, selv om den er på høgre side slik som på RHD-utgavene. Viktigste er at den virker ;) Jeg har jo på ingen måte hatt i tankene om noe "concourse" (eller hvordan det nå enn skrives), så Original-Polizei'ene får bare rynke på nesen, her er det Original-Pedizei som ruler i egen garasje :)

Takker for de fine ord, setter pris på det. I sladd på Rudskogen har jeg litt vondt for å tro at du kommer til å se, men for all del - never say never. ;)

Hvis du har deler, så hadde det jo vært kanon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei denne må du ikke kjøre filler av på bane! :)

Har blitt litt svak for orange blinklys jeg, men greit nok bare vær sånn.. :D

Har på ingen måte tenkt å kjøre den i filler på bane, men å ta den utpå familie-kjøring (er det ikke det de kaller det?) med få biler kan være en option. Bare for å teste den litt, istedenfor å gjøre det på vei lixom.

Jeg også tar meg i at det er greit med oransje blinkere til tider, men på denne bilen/fargen ble det heilt feil. Jeg og Pernezz prøvde det tidligere, og begge to var skjønt enige om at det var helbom...

Så ja, jeg er bare sånn. Som vanlig, the Pedi-way.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt hvordan du klarer å få meg til å glede meg til helga, for da vet jeg at det kommer updates herifra :P Og updates kom, og fytti så bra det her blir! Legger meg paddeflat for din sans for detaljer og utførelse, respekt med stor R!! :applause:

Hehe, gleder meg å høre. Det skal bare bli bedre og bedre, regner med at i løpet av des/jan skal detaljene gi avkastning...

Dette er balsam som sjela. Stå på! :)

Takk, takk... Hyggelig at dere andre liker bilen min...

Denne bilen blir faen meg et smykke! :)

Mangler bare et par hundre hester for å bli perverst! ;P

Takk for det!

Bilen er oppgitt originalt med 320 hk. Jeg er spent på hva benken sier, etter at jeg har vært å vist den hos BT. Med inntrykket av litt "Gentleman's hp" fra Alpina samt fjerning av katalysator og større kompressordel - så kan det bli spennende å se hvor motoren havner på skalaen. Men at den nærmer seg noe perverst, det gjør den jo ikke. Men det er nå uansett ikke så mange E28er i verden som har 320 hk godkjent i vognkortet. Jeg vil nå tro at 320+ hk i en E28 vil være morro uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, 320+hk flytter seg da igrunn bra som faen det. Jeg har bare blitt litt hjerneskada etter at "blei vant" til e30'n med 640 på hjula... Siste stunda før jeg solgte motoren så hadde jeg jo lyst på mer krutt, ihvertfall på femte og sjette gir.. Blei liksom ikke redd lenger! :D Så nå har det blitt slik at det er nesten ikke gøy engang før man passerer 500hk...! :lol:

Men på den andre sida så er det nok ikke så mange biler du treffer på i vanlig trafikk som henger på B7'n heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...