Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Den infoen angående stickers er G-U-L-L! Jeg har hørt at det ikke er råd å få tak i den dekktrykktabellen lenger (har ikke undersøkt det selv dog), og hadde med ærgrelse komt til at den bare måtte maskeres før lakkering! Ikke optimalt siden min klistrelapp er type gjennomsiktig og ville vist orginalfargen under - en farge som ligger an til å kræsje med den jeg trolig skal ha på bilen... Nå er det håp! Får kontakte han duden der å høre om han kan produsere en slik gjennomsiktig klistrelapp kanskje :)

Sender stor takk til deg Pedi! :beer:

You're welcome, my friend!

Han fikser nok glatt det for deg, han lager til det meste...

Helt ærlig og oppriktig tror jeg ikke du bør slå fra deg å bli folkets favoritt riktig enda! :wink:

Takk for det du, hyggelige ord som jeg virkelig setter utrolig pris på. Men jeg må jo stikke fingen i jorda og innse at jeg verken har 1000hk, store felger eller annet som "ungdommen likar" - og da er det nok lettere å kjøre til et treff langtvekkistan og få pokal for "mest antall kilometer" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig og oppriktig tror jeg ikke du bør slå fra deg å bli folkets favoritt riktig enda! :wink:

Takk for det du, hyggelige ord som jeg virkelig setter utrolig pris på. Men jeg må jo stikke fingen i jorda og innse at jeg verken har 1000hk, store felger eller annet som "ungdommen likar" - og da er det nok lettere å kjøre til et treff langtvekkistan og få pokal for "mest antall kilometer" ;)

Du "far", du vet at en bilentusiast setter mer pris på detaljene, en ebay-spec liste på døra ;)

sist jeg sjekket har det ikke vært en E28 av ditt kaliber på utstilling på for eks Gatebil på lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "far", du vet at en bilentusiast setter mer pris på detaljene, en ebay-spec liste på døra ;)

Listen up, Son! ;)

Jeg er enig med deg at en ekte entusiast liker detaljer en ser bedre enn handlelista klistret på dørplata. Problemet slik jeg ser det (eller iallefall såg tidligere) er at de virkelige bil-entusiastene er en direkte minoritet på Gatebil-treffa som er/var. Ta en kikk på det som er lagt ut på Youtube, er ikke mange filmer som viser biler med panseret oppe med mindre det er en Supra eller Skyline, filmene viser bare blårøyk og sidelengskjøring.

sist jeg sjekket har det ikke vært en E28 av ditt kaliber på utstilling på for eks Gatebil på lenge..

Mulig, men noen må jo gidde å se på biler som er "good ol'gammel nok" - for mange av de på Gatebil (trodde nå iallefall jeg) vet jo ikke om eldre 3-serier enn E46.

2013 tror jeg blir et godt år for E28, mange kanonbra E28er kommer til å rulle ut av garasjene sine - og noen av de havner gjerne på Gatebil?

Jeg har litt lyst å delta på Gatebil i mai, så du får friste meg litt til, Mister... Så blir det gjerne så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen up, Son! ;)

Jeg er enig med deg at en ekte entusiast liker detaljer en ser bedre enn handlelista klistret på dørplata. Problemet slik jeg ser det (eller iallefall såg tidligere) er at de virkelige bil-entusiastene er en direkte minoritet på Gatebil-treffa som er/var. Ta en kikk på det som er lagt ut på Youtube, er ikke mange filmer som viser biler med panseret oppe med mindre det er en Supra eller Skyline, filmene viser bare blårøyk og sidelengskjøring.

Mulig, men noen må jo gidde å se på biler som er "good ol'gammel nok" - for mange av de på Gatebil (trodde nå iallefall jeg) vet jo ikke om eldre 3-serier enn E46.

2013 tror jeg blir et godt år for E28, mange kanonbra E28er kommer til å rulle ut av garasjene sine - og noen av de havner gjerne på Gatebil?

Jeg har litt lyst å delta på Gatebil i mai, så du får friste meg litt til, Mister... Så blir det gjerne så...

Vel, det gies flest utstillings priser til eldre biler ;)

om bilen min er klar, så skal du ned... da skal vi skrense e28 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.... Nå har jeg lagt til Gatebil 24-26 mai i kalenderen, så får vi nå se... Det var nå iallefall skritt èn i rett retning...

:D skal bli arti å se denne live ja :) må jo ta en tur på banen og da :)

gatebli har jo "exclusive" kjøring og og da får du melde deg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "exclusive" kjøring? Det samme som "familiekjøring" eller? Mindre biler utpå og litt roligere tempo?

ikke familiekjøring nei.

det er for finere biler som di kaller det, og er gjerne kun 5-10 biler på banen samtidig og ikke 50 som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.... Nå har jeg lagt til Gatebil 24-26 mai i kalenderen, så får vi nå se... Det var nå iallefall skritt èn i rett retning...

Jøss, blir en bra sesong det her, gatebil og E30meet, da får iallefall alle de riktige folkene sett bilen din 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun spesielle biler, ingen sladding, kun pen gentlemans kjøring, F40, Lamborghini osv.

Ja, nettopp...

Blir nok stående med panseret åpent på utstillingsplassen jeg da... :)

Jøss, blir en bra sesong det her, gatebil og E30meet, da får iallefall alle de riktige folkene sett bilen din 8)

Hm,da tror jeg jammen jeg skal vurdere en tur jeg også. Har ikke noe bil klar til Våler akkurat,men da tar jeg turen kun for å beskue dette smykke.. :D

Merk: Kun lagt til i kalenderen, søknaden må igjennom nåleøyet (les: sjefen hjemme) først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg lest gjennom alle 183 sidene med ett stoort smil !

utrolig bra arbeid og detaljert forklaring av alt :applause:

kommer til å bli ett veldig bra resultat når den står ferdig :D

Holy Cow!!

Finnes det ennå noen som orker å tråle så mange sider?? Jøss, igjen så er jeg imponert. Jeg hadde selv nok sett litt svart på å begynne på en tråd som det sto "183 sider" på....

Takk endog, for de fine ord RobRob... Det verdsettes hver enda gang, tro meg... Det er utrolig morro og inspirerende med fine tilbakemeldinger fra dere som leser tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...