ingard Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Digg prosjekt. Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Dette blir kuul E28! HVa blir det til med farge? hvit om igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Godt å se en klassiker få nytt liv - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 spørs om du får en 518 godkjent da..pga vekt... Godkjenninga er inne hos Biltilsynet, innvilget og klar... Selvsagt... Men takk for tipset ang den drive flang'en, Morty... Har sendt ham en PM allerede da har du fått til noen mange ikke har fått til.. så gratulerer og lykke til med bygging bt har jo ikke lov til å øke vekt på biler lengre. så var litt rart men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Knalltøft prosjekt:)Har du fordeleren til m10 motoren enda? Sorry, solgte motoren komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 skjønner, ting har en tendens til å ta lengre tid enn planlagt. men bra du ikke stresser! bilen blir nok skikkelig grom når den er ferdig. den får vel noen fete alpina hjul? Ja, bilen skal bli bra den. Men jeg er jo en oldschool type, så vi snakker ikke allslags jåleri. Kun ren 80-talls råhet Selvsagt har jeg Alpina-felger til den, jeg har jo komplett delebil som er B7 #238. BTW, jeg kjøpte faktisk dekk til felgene i dag! Men skal få de lakkert i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Dette blir kuul E28! HVa blir det til med farge? hvit om igjen? Ja, den blir hvit med full shadow pakke. Men ikke alpinweiss, blir hvit base, ergo hviiiit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Noe så rått! Det ser ut til at du gjør det rett. Har troa på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Digg prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 stilig er noe ekstra kult med alpina deler. og en tøff e28 blir bare bedre etter hvert som årene går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 ALPINA the best a man can get Dette blir kjempebra Kjekt med NYE deler,får en god følelse når en monterer sammen og vet at alt blir best i test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Skal si en må følge med her Ser utrolig lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Takk, ja dette skal bli bra.... Og BTW.... Mere nye deler skal monteres I dag kommer det forhåpentligvis en lakkerer for å se på jobben med å pusse/lakke motorrom, bagasjerom og dørstolpene. Men jeg reiser på jobb natt til mandag, så det blir ikke gjort noe mere nå i år desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Ser virkelig bra ut! Jeg elsker jo e28 i tillegg, så her skal jeg følge med Stå på og lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Takk for det. Nå hadde jeg nettopp besøk av en lakkerer som ville ta på seg jobben å pusse/lakke motorrom osv... Var klar allerede i kveld, men deeeet var jo ikke jeg Men vi får se i romjula når jeg kommer hjem igjen fra jobb, han var iallefall klar han da. Så kanskje går dette fortere enn jeg såg for meg..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå