Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at det noengang skulle striper på her, kun fargevalget som var et issue...

Jeg tror at både gull og svart blank kan "forsvinne" litt på denne kontra sølv striper.

Og ja, jeg er jo litt svak for gull selv. Men i tråd med tanken om at bilen skal være litt "anonym", så vil jeg at stripene skal "forsvinne" litt. Derfor vil nok svart gå best opp imot resten. Detaljer som ER der, men gjerne ikke sees i første øyekast, remember?

Bestillingen er gått med svart som resultat, og jeg tror det blir best uansett - så lenge en ikke er opptatt av at Alpinastripene "skal" være gull eller sølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitsen med å lage en sånn bil anonym da ivar?

Jeg som person tar nok "plass" i hverdagen, så jeg trenger ikke en bil i tillegg som skriker etter oppmerksomhet...

hadde jeg brytt meg lite om! denna blir nok ikke brukt hver dag uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! (med mindre man limer sånne fæle "simply clean" merker på bilen da.. :lol:

Om man skal gjøre slike lette custom-greier med en bil, så bør det se ut som at det var slik egentlig kom fra fabrikken.. :)

Kommer du til vårmønstringen på lagunen/bergen på Kristihimmelfartsdag? :)

Sant nok.

Kristihimmelsprett er jeg nok å finne i Haugesund, på Right-On treff... :)

D var da voldsomt til diskusjon D ble om de klistremerkene da.. De skal jo på uansett! Og de hører hjemme der.. :)

:)

Idag var jo den store Morsdagen, så hva bedre enn å være med familie osv i dag?

Jo...

Fikse hattehylle? Pluggene/gjennomføringene mine sto jo å glipte litt (Ikke sant, Morty?? ;) )

Så da fikk jeg kutte og lime litt. Slik såg den ut under:

IMG_0001-2_zps92db26c2.jpg

Over_

IMG_0002-2_zps8434797f.jpg

Sitter bedre nå, Morten? ;)

IMG_0003-2_zps6e376a20.jpg

Måtte lime de for å få eksakt posisjon, selv etter montering:

IMG_0004-2_zps01cfee02.jpg

Tørketid, de får stå å herde til i morgen...

IMG_0005-2_zps5226a953.jpg

Etter dette var det jo selskap.no, og mine store planer om å tilbringe en lang kveld i garasjen ble jo allerede begravet. Så en liten time fikk jeg innvilget meg i det minste...

Tauekroken fra Alpina fikk seg et par lag med Plastidip, får tørke til i morgen den også...:

IMG_0006-2_zps6795fc83.jpg

Fikk også montert de manglende pluggene under dørene. Et helsike å få de inn, men det gikk...

IMG_0007-2_zps8cde2ca0.jpg

Uff, dette har irritert meg en stund nå....

IMG_0008-2_zps84d9043e.jpg

Yeah!

IMG_0010-1_zpsc7c0d074.jpg

Montert... Alle dørene fikk samme behandling, men ikke vits i å ta 4 like bilder...

IMG_0009-2_zps0e894b33.jpg

Og nei, skruene er ikke byttet - de er ikke å få tak i lenger....

Lokariskjerm VF neste... Nye clips må til, det liker jeg... Dårlig bilde da, men samma det...

IMG_0012_zps0fc1c01d.jpg

Lokari på plass...

IMG_0013_zps28e078f9.jpg

Og enda ett....

IMG_0014_zps1bedc86e.jpg

Det var jo alt for i dag, men er begrenset hva en liten time gir...

Jo forresten... Jeg fikk lagt på plass ABS-styresentralen og deksel over ECU i dag... Så NOE skjedde der også. Samt at jeg fikk lokalisert det originale stikket til blinklyset HF på skjermen...

Sorry guys, thats it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hva, for en bitteliten stund siden satt jeg og tenkte på bilen din og lurte egentlig på når du skulle få på striper, så et par dager etter så er du jaggu igang med det ! :)

Déjà vu? :whistle:

Elsker hver eneste update her, uansett hvor lite den måtte inneholde.

Det er noe med måten du legger det frem på, som gir meg en trang til å måtte lese, og det er like spennende hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gjerne hatt gull ja...

Det er det som er problemet mitt, hjertet mitt er såååå varmt for gullstripene...

Men tror det vil se bedre ut i sin helhet med sort blanke striper... Passer bedre "den røde tråden" syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...