helland Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Sorry offtopic, men hvor melder man seg på treffet ?
Morty999 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 du må få denne i frontruta da den kommer i frontruta mi
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Det er faktisk en sticker som jeg aldri har likt, så den kommer ikke i min frontrute nei...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 hehe fikk litt klistremeker idag, du får ta en titt i tråden min
Larsgunnar Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Ivar! Nå er jeg spent... Hvor har du vært idag med bilen?
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Update kommer i kveld, er på jobb nå... ....Og for en gangs skyld (på lenge), så kan det bli en litt gøyal oppdatering - i min enfoldige verden iallefall...
jakobm5 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Update kommer i kveld, er på jobb nå.......Og for en gangs skyld (på lenge), så kan det bli en litt gøyal oppdatering - i min enfoldige verden iallefall... ja den venter vi spent på ivar:)
Larsinnj Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Tror nokk oppdateringsknappen blir flittig brukt fram til updaten kommer ut!
minigris Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 du må få denne i frontruta da [ Bilde ] den kommer i frontruta mi Dette står faktisk i min frontrute også siden 1985 (sorry O.T) Nå må du komme med update her, Pedi! Vi er vell flere som venter på noe å hugge øynene i
helland Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 jaaa, nå sitter jeg i sofan med en iskald heineken og trykker update utallige ganger !!
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 R-r-r-r-rolig nå sailorboys! Kjerringa er på sjøen, så jeg er alene med barne-monsterene... Nå er de minste matet, stellt og kasta i seng. Så nå er det litt "pappa-tid", og jeg rusler ut i garasjen... Dere vet jo at jeg "aldri" oppdaterer tidlig på kvelden, nå er det kveldskos i garasjen som gjelder...
Lars-Nord Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Mange rundt nå som har kjøpt inn litt øl, popcorn, og pizza og sitter og venter på hva som kommer.
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Ærlig som den sære sjel jeg er, så må dere ikke skru opp forventningene for mye her... Husk bare på at i forhold til de siste crappy updates jeg har hatt, så er jo en update MED BILDE et hurra i selv til en forandring.... Men litt morro skal det bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå