Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Nå mååå det snart skje noe her, flyr på vegga snart!

Har bare et spørsmål, hva blir denne brukt til hvis den ikke blir godkjent?

Sansynligvis ravet av på bane og solgt i deler til snørrunger rundt om kring i landet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mååå det snart skje noe her, flyr på vegga snart!

Har bare et spørsmål, hva blir denne brukt til hvis den ikke blir godkjent?

Sansynligvis ravet av på bane og solgt i deler til snørrunger rundt om kring i landet;)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitter med guttungen på fanget nå. Kan umulig være kveld ennå, for de minste er ikke i seng, og middagen er fremdeles ikke inntatt... ;) var litt seint hjemme i dag..

Tuller du eller?

Skal 600mann vente på at du spiser middag?

JØSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag kveld, 22. mars - 14 dager etter visning.

Er ganske irriterende å måtte vente på svar fra Biltilsynet. Bakkevig kom jo ikke på jobb igjen før onsdag 20. mars. Ja, nettopp Arne Bakkevig - det er han som skal ta 2-trinns kontrollen, og ta den endelige avgjørelsen. Så det kan jo slå begge veier dette.

Kom på jobb i dag morges, og der låg det faktisk en mail fra Petra. Hun lovde jo å ringe meg, men hun sendte meg en mail etter at jeg hadde forlatt kontorplassen min i går.

Det var vel strengt tatt ikke en mail for offentligheten, men what the heck - jeg har jo delt det meste andre med dere ;)

rf46m8d6wh3z72xvbb2l.png

Første del var jo lovende.... Her står det vitterligen at søknaden er ferdig er ferdig behandlet, right?

Men andre del av mailen er jo typisk regelverk:

p0m60isrut7x72819dwb.png

Dammit... Er det mulig... Skal hele godkjenningsprosessen stoppe opp pga en fabrikasjonsplate??

Tydeligvis...

Sendte noen mailer til henne, og det endte med at jeg kjørte hjem fra jobb. Fant frem fabrikasjonsplaten (fra BMW, med 518i innpreget) som jeg HELDIGVIS ikke hadde kastet. Borret ut Alpina-platen, og poppet tilbake den originale.

Sendte henne mail om at jeg hadde funnet platen, samt montert den - og jeg kunne bare stikke innom.

Vel, så kom jeg jo til Vegstasjonen igjen...

462vgprrbrq20qm2cjvk.jpg

oehvlchl6317a27f40pv.jpg

Deja-Vu??

Fikk snakket med henne, og var fornøyd med at jeg hadde montert tilbake den rette plata. "Bare sett deg på sofaen og vent".....

No problemo, hun skal jo bare ta ETT bilde....

Djiiizez christ, Ting Tar Tid på Vegstasjoner....

I tillegg så gikk brannalarmen, og alle måtte evakueres... Noen skulle steike lapper (eller hva det var), og hadde satt på feil plate på komfyren... "Full fyr" i kantina, og tiden gikk...

Men tilslutt var det endelig meg. Og jeg måtte jaggu kjøre inn bilen...

ipkv96gbdukufsmtu6cb.jpg

"knips" - og hun var ferdig. Ett bilde.

Eller, hun spurte faktisk om hun kunne få ta et bilde til når jeg lukket panseret. Hun ville bare ha et bilde av RedBull-boksen min, hehe...

Etterpå la hun inn bildet, og kom ut igjen til meg.

"Bekalger, men da er det bare til å vente"....

Vente på hva??

Joda, Bakkevig hadde avspasering og hadde tatt påskeferie.

Er det mulig...? Et endelig svar kommer om ca 2 uker ellerno...

Men....

Jeg spurte henne om hvordan det hadde gått under 2-trinns prosessen, og det virket som at alt hadde gått bra - det var kun denne platen de hadde irritert seg på.

Jeg spurte også om hvordan det gikk med vekter og passasjerantall - men hun hadde ikke fått med seg annet enn at det hadde gått bra... ???

KONKLUSJON:

Såvidt jeg ser det, leser det og via de svarene jeg har fått - så kan jeg ikke forstå annet enn at bilen vil bli godkjent.

Jubelen står ikke i taket, siden jeg ikke har det skriftlig - men jeg føler vel det at magefølelsen er bedre på alle måter.

Dette tok jo bare en evighet, for ett eneste bilde - og så fikk jeg ikke svar engang....

Men men, på veien hjem la jeg alt bak meg, og måtte si meg fornøyd med turtallet i 80km/t....

rla5kiy9emga1a62zybt.jpg

Svingte innom Nesse-gutt, og vi fikk på igjen frontspoileren slik at han kunne ta vår-vasken....

9t3bfzzytw1p3haky2vi.jpg

Sorry hvis noen av dere trodde at det skulle komme et bekreftet svar i dag, men hvis det kan være et plaster på såret her - så håpte jo jeg også på det...

Men magefølelsen er bedre nå i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...