Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, foraksel-problematikken er gjeldende whatsoever...

Så mandag kveld er det slankekrig-oppstart... Får se hvor mange kilo jeg få av på en uke... NOEN må jeg nå vel kunne få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk den lista jeg skreiv oppe her, da har du slanket MASSE kg :)

Takk for den Morten, en god del av den er allerede på min egen liste.

Men om jeg strekker den ut til heeeele lista di, det tror jeg ikke... Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får begynne å ribbe, og ta det derfra...

Hvis jeg ikke får vekta ned betraktelig, så MÅ jeg jo gjerne ty til drastiske steg... Men her lager jeg veien mens jeg går, slik Plan B alltid har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok veien dette Pedi. Trur nok eg må utføre ein god ribbe-jobb sjøl før bilen får skilt.

Sånn utforbi alt dette, veit du nokke om historia til den orginale Alpinaen delene dine kjem frå? Det hadde jo vert litt artig å vite ka som gjorde at den vart bygd i nytt kaross før du gjorde likeins jobb på din. Funne første eigar etc. Tenkte sjøl eg skulle spore første eigar på min bil når den er ferdig, sånn for morro skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig det her da. Etter hva du og andre skriver her, så virker det jo som det skal gå å pelle av nok deler å få den godkjent. Tror ikke Alpina er så veldig behjelpelige med slike ting, jeg måtte bevis at jeg hadde en original bil, kun for å kjøpe emblemer av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å ta turen til Alpina har vært der mange ganger.

Problemet er at jeg vil jo gjerne ha hvite skilt på kjerra innen 28. April - for da er det jo sesongstart, og det er knappe 3 uker til...

Tar ikke 3uker å kjøre til tyskland:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne et lite racingbatteri da, sånn for anledningen. 10-15kg spart der, avhengig av org batteri. Kikket på batteriet i en kompis sin ultima med høykomp nascar v8. 5kg veide det :) Hjelper ikke på forakselvekt selvsagt, men totalvekten går jo endel ned bare der.

Bruker man opp 20l bensin før neste gang på vekta så hjelper jo det også. samt bruke opp spylevæska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd dem er så forba*** opptatt av vektene på alle bygg.

ang vesker, så fikk jeg beskjed om at bensintank, spylerveske og kjøleveske skulle være full.

oljemengden skulle være på max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...