Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja! Noen som har fått "lov" å jobbe i garasjen nyligt ;) Ser jo veldig bra ut dette her. Passte bra med bilder av alle nye delene den 10`ende :) hehe

Blir det Atle som skal lakkere?

Har tatt noen dager i garasjen ja, måtte jo til det hvis tidsskjemaet mitt skal holde... Men tar jaggu tid med allslags småputtel... Men men, har jo normalt sett god tid jeg.

Blir ikke Atle nei, blir en annen kar som var skikkelig gira. Utvendig så skal forhåpentligvis Gakken på Haugesund Lakksenter ta jobben.

Nye deler den 10. sier du? Hehe, hadde nok ikke gått på en lønning dette. De fleste har ligget en stund oppe på lageret mitt ja, men det var godt å ta de ned - og faktisk montere delene på en bil som er min egen... Er en stund siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, har nettopp pakka jobb-baggene - så blir minst 14 dagers fravær fra garasjen nå. Men fikk nå noen smådeler i går ettermiddag + at det kommer noen essensielle smådeler i posten mens jeg er borte - så da skulle det være klart for litt progress når jeg har kommet hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her ser jo kjempebra ut! Skal bli morsomt å se hvordan denne her ender opp, tror den blir kanonbra med din innsats og vilje :)
Ekstremt gøy å se dette=) Endelig en med vilje, råd, smak og ferdighetene til å bygge en slik bil.. E28 blir bare sjeldnere og sjeldnere!

Vilje en det ikke noe å si på, jeg stresser ikke akkurat på for å bli ferdig. Har ikke den tradisjonelle "må bli ferdig til sesongstart/treff"-følelsen i meg. Jeg tar den tida det trenger, og må ta tida til hjelp for å få råd til å ha 2 prosjektbiler som suger penger utav kontoen. E21 deler er ikke akkurat på billigsalg de heller, og E21en er på en litt høyere nivå enn denne E28en.... Men E28en skal bli bra den også selvsagt, men prioriterer kun de viktige delene på E28en, mens E21en får alt nytt - fra topp til tå. Pluss at jeg samler jo også på Oldschool bilstereo, og det er jaggu ikke billig det heller - men bilstereo-prosjektet mitt kommer etter både E21 og E28. Men kjøper litt inn hele veien der også... Phoenix Gold er stikkordet der i gården :-) Så med 5 unger som krever sitt, samt hus og hjem, så må jeg ta prosjektene mine etter både lommebok og tid. Men nå er jeg i en god stim her, så jeg har faktisk en følelse av at E28en kan bli 100% ferdigstillt allerede i 2011 - og det er at jeg har fått kjøpt inn endel deler siste året, samt bygget ut garasjen i det siste.

Må nesten takke Pernezz og JAL535i her inne på forumet for hjelpa med garasjen min - uten de 2, hadde jeg ikke hatt en varm garasje i dag. Minusgrader ute akkurat nå, og +18 i garasjen for 2 sekunder siden. Og det gjør jo alt mye lettere med tanke på å gå ut i garasjen å skru..

Men nå skal jeg reise på jobb om 4 timer, så en rask sigg nå, så er det natta....

Takk for de fine tilbakemeldingene, bilen skal bli bra den... Gleder meg til våren, for å se hvor mye som har skjedd i garasjen min til da...

God natt, hilsen onkel reisende Mack... :D

6k0w4dbqo85kcrcpmiih.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...