Pedi Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Har tenkt å skrive her lenge, men har liksom glemt det litt På E30meet la jeg merke til at senteret på bremseskivene er gullfarget. Hadde det ikke vært en tanke å lakkert bremsekaliperne i gull, så matcher dem skivene, og stripene langs siden? Eneste jeg har å utsette på bilen er fargen på bremsekaliperene Håper Fargen på kaliperene er jo Bilstein-blå... Har du ikke lagt merke til det? De ble blå, for jeg ville ikke ha røde... Gull? Tja, kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Forresten, plutselig så gikk tråden min fra 328 sider til 246 sider etter oppdateringen... Er det mange sider slettet, eller er det bare flere innlegg på hver side, montro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Det er flere innlegg per side Skikkelig rot i seriøse brukere tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Stille oss Ivar om dagen?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Stille oss Ivar om dagen?? Ikke akkurat stille, men har hatt så mange andre ting rundt meg som har skjedd i det siste - at bilen står bare til pynt egentlig nå. Men det er nå litt deilig også, for det er litt "rett" at en slik bil skal kunne stå helt i ro - og når en har lyst, så tar en bare å setter seg i bilen, vrir om på tenninga - og kjører en tur... Men det er snart vinterdvale for den nå, jeg skal ha en lengre luftetur til med den før jeg stuer den "bort" for sesongen. Det er en et par ting/omstendigheter som kommer til å krafitg affektere meg, bilene mine og "Retrogarasjen" fremover nå i nær fremtid, Som er både positiv og negativt for meg. I will keep you posted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ikke akkurat stille, men har hatt så mange andre ting rundt meg som har skjedd i det siste - at bilen står bare til pynt egentlig nå. Men det er nå litt deilig også, for det er litt "rett" at en slik bil skal kunne stå helt i ro - og når en har lyst, så tar en bare å setter seg i bilen, vrir om på tenninga - og kjører en tur... Men det er snart vinterdvale for den nå, jeg skal ha en lengre luftetur til med den før jeg stuer den "bort" for sesongen. Det er en et par ting/omstendigheter som kommer til å krafitg affektere meg, bilene mine og "Retrogarasjen" fremover nå i nær fremtid, Som er både positiv og negativt for meg. I will keep you posted.... E d slutt me dama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Nei, ikke det Retrogarasjen vil komme for salg, Retrogarasjen V2.0 er kjøpt inn nå i helga - men det er såpass mye som skal gjøre med det nye huset at jeg må legge fastnøklene på hylla for en laaaang periode, til fordel for sag og spikerpistol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jøss bukk og alt utstyr skal taes med eller?, større garasje og eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Morro med hus også, legg ut noen bilder av nyervervelsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Retrogarasjen V2.0 102 kvm, helt uinnredet osv. men skal nok få gjort nytten etterhvert. Stor asfaltert område til den iallefall 2 mål tomt, huset er i 3 etasjer, ca 371 kvm Noe av hagen... Grrr... Må nok få tak i en gravemaskin og få vekk litt plen og de... torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Grattis med nytt hus! ser ut som en perfekt kombinasjon av hage/grønt, hus og garasje/bilplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 NICE kåk her snakke me traktor klipper i hage. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Takk for det... Det verste av alt er jo at det er knapt halve hagen som viser på bildene, så traktorklipper må til... Og motorsag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Er vokst opp med stor hage, så det er et must når jeg kommer meg tilbake til hus. Så må si jeg liker at det er stor hage her Det er klart det krever mer vedlikehold jo større plen man har, men det er man jo klar over når man kjøper seg slikt hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Steike! Detta må jo bare bli helt rått! Gratulerer så mye med nytt hus og ikke minst retrogarasje Ivar! Hvis du trenger noe hjelp med innreding oppussing er det bare og skrike ut! Er locationen fortsatt i Sveio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå