Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt å skrive her lenge, men har liksom glemt det litt :P

På E30meet la jeg merke til at senteret på bremseskivene er gullfarget. Hadde det ikke vært en tanke å lakkert bremsekaliperne i gull, så matcher dem skivene, og stripene langs siden?

Eneste jeg har å utsette på bilen er fargen på bremsekaliperene ;-)

Håper

 

Fargen på kaliperene er jo Bilstein-blå... Har du ikke lagt merke til det? De ble blå, for jeg ville ikke ha røde... Gull? Tja, kanskje det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille oss Ivar om dagen??

 

Ikke akkurat stille, men har hatt så mange andre ting rundt meg som har skjedd i det siste - at bilen står bare til pynt egentlig nå. Men det er nå litt deilig også, for det er litt "rett" at en slik bil skal kunne stå helt i ro - og når en har lyst, så tar en bare å setter seg i bilen, vrir om på tenninga - og kjører en tur... :)

 

Men det er snart vinterdvale for den nå, jeg skal ha en lengre luftetur til med den før jeg stuer den "bort" for sesongen.

 

Det er en et par ting/omstendigheter som kommer til å krafitg affektere meg, bilene mine og "Retrogarasjen" fremover nå i nær fremtid, Som er både positiv og negativt for meg. I will keep you posted.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat stille, men har hatt så mange andre ting rundt meg som har skjedd i det siste - at bilen står bare til pynt egentlig nå. Men det er nå litt deilig også, for det er litt "rett" at en slik bil skal kunne stå helt i ro - og når en har lyst, så tar en bare å setter seg i bilen, vrir om på tenninga - og kjører en tur... :)

 

Men det er snart vinterdvale for den nå, jeg skal ha en lengre luftetur til med den før jeg stuer den "bort" for sesongen.

 

Det er en et par ting/omstendigheter som kommer til å krafitg affektere meg, bilene mine og "Retrogarasjen" fremover nå i nær fremtid, Som er både positiv og negativt for meg. I will keep you posted....

E d slutt me dama?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke det ;)

 

Retrogarasjen vil komme for salg, Retrogarasjen V2.0 er kjøpt inn nå i helga - men det er såpass mye som skal gjøre med det nye huset at jeg må legge fastnøklene på hylla for en laaaang periode, til fordel for sag og spikerpistol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retrogarasjen V2.0

 

102 kvm, helt uinnredet osv. men skal nok få gjort nytten etterhvert. Stor asfaltert område til den iallefall ;)

 

 

post-38754-0-66970100-1380711270_thumb.j

 

2 mål tomt, huset er i 3 etasjer, ca 371 kvm

 

 

post-38754-0-29649100-1380711289_thumb.j

 

Noe av hagen... Grrr... Må nok få tak i en gravemaskin og få vekk litt plen og de...

 

 

post-38754-0-58407200-1380711302_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vokst opp med stor hage, så det er et must når jeg kommer meg tilbake til hus. Så må si jeg liker at det er stor hage her ;)

Det er klart det krever mer vedlikehold jo større plen man har, men det er man jo klar over når man kjøper seg slikt hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...