Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Fyfaen for en inspirasjonstråd dette er, du er jævla flink! :)

Det vil nok sluttresultatet vise, men takk allikevel... :)

Husk at bilbygging er morro, det er det som er det viktigste. En blir aldri for gammel for verken å lære nye ting eller å ha samme interessen som en på 18 år...

Så sant som det er sagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vips så skriver vi 24.12.2011 - og jeg lurer på hvor de siste 2 ukene har forsvunnet hen...

Fint lite og ingenting gjort i garasjen, og det er no dritt.

Men kanskje når januar dukker opp, at toppen kommer hjem igjen - og har med seg litt arbeidslyst.

Uanzett, vil med dette bare ønske en god jul til alle dere som følger med her, og takker for følge og tolmodighet de 12 månedene jeg har hatt denne tråden. Mange fine kommentarer fra dere, og det setter jeg umåtelig pris på. Jeg ser en ende på prosjektet nå, det står vel egentlig på de siste kronene som må legges ut, og noen biter her og der som må klaffe.

God Jul!!!

PS!

Den eneste BMW-mekkinga denne julen, blir vel i dag (les: i morgen...). Nettopp å montere ferdig julepresangen til guttehvalpen på snart 2 år: en M3 selvsagt.... (De hadde jo verken E21 eller E28, hehe)

BMWM3Ivar.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vips så skriver vi 24.12.2011 - og jeg lurer på hvor de siste 2 ukene har forsvunnet hen...

Fint lite og ingenting gjort i garasjen, og det er no dritt.

Men kanskje når januar dukker opp, at toppen kommer hjem igjen - og har med seg litt arbeidslyst.

Uanzett, vil med dette bare ønske en god jul til alle dere som følger med her, og takker for følge og tolmodighet de 12 månedene jeg har hatt denne tråden. Mange fine kommentarer fra dere, og det setter jeg umåtelig pris på. Jeg ser en ende på prosjektet nå, det står vel egentlig på de siste kronene som må legges ut, og noen biter her og der som må klaffe.

God Jul!!!

PS!

Den eneste BMW-mekkinga denne julen, blir vel i dag (les: i morgen...). Nettopp å montere ferdig julepresangen til guttehvalpen på snart 2 år: en M3 selvsagt.... (De hadde jo verken E21 eller E28, hehe)

Sjef den bilen til mini-Ivar :wink:

Men du må ikke glemme romjulen kompis, for da er det motorbytte i bilen min som gjelder :D

Og jeg regner med at du kommer til å joine meg i din garasje :wink:

Vi satser vel på oppstart på den før nyttår? Eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for et rått prosjekt må jeg bare si ! kul julepresang var det også ;) og God Jul :)

Takk for det!

God jul sjef :)

Takk samme til deg ;)

God tråd, og God Jul :)

Takk for det!

HVOR fikk du kjøpt den ? :shock:

GS Bildeler...

Sjef den bilen til mini-Ivar :wink:

Men du må ikke glemme romjulen kompis, for da er det motorbytte i bilen min som gjelder :D

Og jeg regner med at du kommer til å joine meg i din garasje :wink:

Vi satser vel på oppstart på den før nyttår? Eller..?

Ja, noen timer må jeg vel klare å kneppe inn i romjula..

Flott M3! :P Hehe, enig med Pernezz! Dere får komme dere i garasjen så jeg får henta m10'n rett over nyttår! :D

Og forresten, God Jul!!! :santa:

Hehe, joda... Tar ikke så mange minuttene å smelle ut den motoren da, er vel knapt et kvarter/halvtime det fra bilen er kjørt inn - så er den klar til deg.

LIKER!!!!!

Liker deg og, Øistein ;) Glemte å ringe deg opp igjen i går kveld. Sorry... Skal øyeblikk ut å kjøre noen ungen, så skal prøve å huske å ringe deg da..

god jul pedi ;) m3 n kjøpte du vell på gs bildeler ? ;)

Jupp, stemmer på en prikk det.

Og God Jul til alle dere ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...