integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Mye bedre underholdning dette enn håndball noen gang kommer til å bli.
H_Vatn Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Mye bedre underholdning dette enn håndball noen gang kommer til å bli. +1
Riberto Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Fyfaen for en inspirasjonstråd dette er, du er jævla flink! Det vil nok sluttresultatet vise, men takk allikevel... Husk at bilbygging er morro, det er det som er det viktigste. En blir aldri for gammel for verken å lære nye ting eller å ha samme interessen som en på 18 år... Så sant som det er sagt!
Pedi Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Jaja, vips så skriver vi 24.12.2011 - og jeg lurer på hvor de siste 2 ukene har forsvunnet hen... Fint lite og ingenting gjort i garasjen, og det er no dritt. Men kanskje når januar dukker opp, at toppen kommer hjem igjen - og har med seg litt arbeidslyst. Uanzett, vil med dette bare ønske en god jul til alle dere som følger med her, og takker for følge og tolmodighet de 12 månedene jeg har hatt denne tråden. Mange fine kommentarer fra dere, og det setter jeg umåtelig pris på. Jeg ser en ende på prosjektet nå, det står vel egentlig på de siste kronene som må legges ut, og noen biter her og der som må klaffe. God Jul!!! PS! Den eneste BMW-mekkinga denne julen, blir vel i dag (les: i morgen...). Nettopp å montere ferdig julepresangen til guttehvalpen på snart 2 år: en M3 selvsagt.... (De hadde jo verken E21 eller E28, hehe)
rogenes Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Fy søren for et rått prosjekt må jeg bare si ! kul julepresang var det også og God Jul
joggis Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Den eneste BMW-mekkinga denne julen, blir vel i dag (les: i morgen...). Nettopp å montere ferdig julepresangen til guttehvalpen på snart 2 år: en M3 selvsagt.... (De hadde jo verken E21 eller E28, hehe) HVOR fikk du kjøpt den ?
Pernezz Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Jaja, vips så skriver vi 24.12.2011 - og jeg lurer på hvor de siste 2 ukene har forsvunnet hen...Fint lite og ingenting gjort i garasjen, og det er no dritt. Men kanskje når januar dukker opp, at toppen kommer hjem igjen - og har med seg litt arbeidslyst. Uanzett, vil med dette bare ønske en god jul til alle dere som følger med her, og takker for følge og tolmodighet de 12 månedene jeg har hatt denne tråden. Mange fine kommentarer fra dere, og det setter jeg umåtelig pris på. Jeg ser en ende på prosjektet nå, det står vel egentlig på de siste kronene som må legges ut, og noen biter her og der som må klaffe. God Jul!!! PS! Den eneste BMW-mekkinga denne julen, blir vel i dag (les: i morgen...). Nettopp å montere ferdig julepresangen til guttehvalpen på snart 2 år: en M3 selvsagt.... (De hadde jo verken E21 eller E28, hehe) Sjef den bilen til mini-Ivar Men du må ikke glemme romjulen kompis, for da er det motorbytte i bilen min som gjelder Og jeg regner med at du kommer til å joine meg i din garasje Vi satser vel på oppstart på den før nyttår? Eller..?
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Flott M3! Hehe, enig med Pernezz! Dere får komme dere i garasjen så jeg får henta m10'n rett over nyttår! Og forresten, God Jul!!!
bmwp0wer Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 god jul pedi m3 n kjøpte du vell på gs bildeler ?
Pedi Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Fy søren for et rått prosjekt må jeg bare si ! kul julepresang var det også og God Jul Takk for det! God jul sjef Takk samme til deg God tråd, og God Jul Takk for det! HVOR fikk du kjøpt den ? GS Bildeler... Sjef den bilen til mini-Ivar Men du må ikke glemme romjulen kompis, for da er det motorbytte i bilen min som gjelder Og jeg regner med at du kommer til å joine meg i din garasje Vi satser vel på oppstart på den før nyttår? Eller..? Ja, noen timer må jeg vel klare å kneppe inn i romjula.. Flott M3! Hehe, enig med Pernezz! Dere får komme dere i garasjen så jeg får henta m10'n rett over nyttår! Og forresten, God Jul!!! Hehe, joda... Tar ikke så mange minuttene å smelle ut den motoren da, er vel knapt et kvarter/halvtime det fra bilen er kjørt inn - så er den klar til deg. LIKER!!!!! Liker deg og, Øistein Glemte å ringe deg opp igjen i går kveld. Sorry... Skal øyeblikk ut å kjøre noen ungen, så skal prøve å huske å ringe deg da.. god jul pedi m3 n kjøpte du vell på gs bildeler ? Jupp, stemmer på en prikk det. Og God Jul til alle dere ja...
Stale_H Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Intressant lesning denne tråden! Keep out the good work! God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå