Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

God Jul gamle far :)

Takk for det Thune, godt å være hjemme ;)

Intressant lesning denne tråden! Keep out the good work! :-) God jul!

Takk for det, og takk samme

God Jul til deg og dine ivar:) gleder meg til neste update:)

Takk i lige så! Blir nok ikke update med det første, er jul nå - lite tid til overs da.. Følger med på din tråd og vettu, og venter litt i spenning på 545en din - jeg er spent på det prosjektet!

Foruten dette, så nærmeste update her ang BMW, er nok guttungen her i kveld:

IMG_0903.jpg

Søstera syntes det gikk for sent med han, så hun ville bistå:

IMG_0905.jpg

Og fremdeles så gikk det for sent, jeg måtte ta henne bort tilslutt. Hun var jo drittmisunnelig, helt til hun fikk en caps i presang med BMW-logoen på. "Nå e me like, Pappa.." ;)

IMG_0906.jpg

Prøvesitting...

IMG_0907.jpg

Tabbe... Fikk han ikke utav igjen, så å skru fast setet med han i var jo et helvete - han skulle jo ikke utav !!!

Men klarte det tilslutt, og da var lille tassen fornøyd... (PS! Dette bildet er tatt lenge etter forrige bilde ;) )

Så her satt han til leggetid. Må ligge i blodet, lover godt dette ;)

IMG_0911.jpg

Men nå er 24 desember historie for i år, så vi får se hva neste uke bringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en stolt BMW-eier! Ikke alle som får den æren i en alder av 2.år ;) Skal bli moro å se hva kroppen får om 16år 8)

God jul Pedi, og la oss få samme herlige updates i året som kommer! :):santa:

Takk for det Jørgen, og takk samme til deg. Updates skal det bli som vanlig, både kjedelige ting og mer morro ting - som vanlig ;)

Har en mistanke om at gutten blir nok iallefall ikke eldre enn sin far var når han kjøpte sin første bil ;)

BMW falt i såpass god jord den, at jeg bare må legge ut et par bilder til fra 5 minutt siden:

Her fant jeg ham foran TVen, han SKULLE sitte å se barnetv i BMW-sikker sone:

IMG_0914.jpg

Såg ikke heeelt komfortabelt ut, så da jeg skulle snu bilen ble det sjau. Han trodde jo at jeg skulle ta han utav bilen. Så den som måtte snu bilen på plassen, MENS han fremdeles var oppi - og såg barnetv - det var meg.

Her er han på plass igjen, grisefornøyd:

IMG_0916.jpg

Ha en god kveld videre, godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til deg og dine ivar:) gleder meg til neste update:)

Takk i lige så! Blir nok ikke update med det første, er jul nå - lite tid til overs da.. Følger med på din tråd og vettu, og venter litt i spenning på 545en din - jeg er spent på det prosjektet!

hehe. tid til overs hadde vært fint og hatt ja:) ang 545en så kan vi si det slik at når e21 din er ferdig så skal jeg hvertfall ha begynt litt på den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Slik det ser ut nå, blir det iallefall ikke mye Alpina klar til konfirmasjonen hans... Grrr...

Jeg var ute et par timer i dag for å lime litt taktrekk på plass, og uanfaens sett hvordan jeg halte og dro i taktrekket så fikk jeg det ikke så strøkent som jeg ville ha det. Så når redningsbilen Pernezz endelig kom, var det for sent. Jeg var allerede havnet helt i kjelleren på garasjen (og jeg så ikke visste at jeg hadde en kjeller engang ;) ).... Så selv om Pernezz kom på besøk med frisk gyv, så var det for sent - jeg var allerede akterutseilt. Så da ble det bare å drøse om gamle BMWer som bare vi kan i noen timer til....

Så jeg får ta fatt på taktrekket en annen dag heller, og være minst to stk i utgangspunktet, for å unngå samme fiasko som i dag.

Sorry for denne rævva "update", men avogtil så går det denne veien også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det samme bil i 1:1 skala til konfirmasjon da eller? :)

Mja... Mistenker at han kommer til å få en E34 til komf'en (til nøds en E39). Skulle funnet en B10 til han som vi kunne renovert sammen, evnt en Alpina eller M3 E30 cab... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...