H_Vatn Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 God Jul til deg og dine ivar:) gleder meg til neste update:)
Pedi Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 God Jul gamle far Takk for det Thune, godt å være hjemme Intressant lesning denne tråden! Keep out the good work! God jul! Takk for det, og takk samme God Jul til deg og dine ivar:) gleder meg til neste update:) Takk i lige så! Blir nok ikke update med det første, er jul nå - lite tid til overs da.. Følger med på din tråd og vettu, og venter litt i spenning på 545en din - jeg er spent på det prosjektet! Foruten dette, så nærmeste update her ang BMW, er nok guttungen her i kveld: Søstera syntes det gikk for sent med han, så hun ville bistå: Og fremdeles så gikk det for sent, jeg måtte ta henne bort tilslutt. Hun var jo drittmisunnelig, helt til hun fikk en caps i presang med BMW-logoen på. "Nå e me like, Pappa.." Prøvesitting... Tabbe... Fikk han ikke utav igjen, så å skru fast setet med han i var jo et helvete - han skulle jo ikke utav !!! Men klarte det tilslutt, og da var lille tassen fornøyd... (PS! Dette bildet er tatt lenge etter forrige bilde ) Så her satt han til leggetid. Må ligge i blodet, lover godt dette Men nå er 24 desember historie for i år, så vi får se hva neste uke bringer...
Jørgen Lie Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Så ut som en stolt BMW-eier! Ikke alle som får den æren i en alder av 2.år Skal bli moro å se hva kroppen får om 16år God jul Pedi, og la oss få samme herlige updates i året som kommer!
Pedi Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 Så ut som en stolt BMW-eier! Ikke alle som får den æren i en alder av 2.år Skal bli moro å se hva kroppen får om 16år God jul Pedi, og la oss få samme herlige updates i året som kommer! Takk for det Jørgen, og takk samme til deg. Updates skal det bli som vanlig, både kjedelige ting og mer morro ting - som vanlig Har en mistanke om at gutten blir nok iallefall ikke eldre enn sin far var når han kjøpte sin første bil BMW falt i såpass god jord den, at jeg bare må legge ut et par bilder til fra 5 minutt siden: Her fant jeg ham foran TVen, han SKULLE sitte å se barnetv i BMW-sikker sone: Såg ikke heeelt komfortabelt ut, så da jeg skulle snu bilen ble det sjau. Han trodde jo at jeg skulle ta han utav bilen. Så den som måtte snu bilen på plassen, MENS han fremdeles var oppi - og såg barnetv - det var meg. Her er han på plass igjen, grisefornøyd: Ha en god kveld videre, godtfolk!
joachim sørlie Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Så morsomt at han liker den så godt, det lover jo bra håper dere koste dere i går, kos deg videre i resten av jula og nyttåret
H_Vatn Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 God Jul til deg og dine ivar:) gleder meg til neste update:) Takk i lige så! Blir nok ikke update med det første, er jul nå - lite tid til overs da.. Følger med på din tråd og vettu, og venter litt i spenning på 545en din - jeg er spent på det prosjektet! hehe. tid til overs hadde vært fint og hatt ja:) ang 545en så kan vi si det slik at når e21 din er ferdig så skal jeg hvertfall ha begynt litt på den;)
///MoePower Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Ser ut som det var en som ble glad for gaven sin ja.. God jul til Pedi & Co.
helland Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 God jul ser ut til att gutten blir tidlig krøkes !
Thunegutt Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Mini Ivar kledde den M3 cab`n ja Neste blir vel gokart Hilsen en på Julecruise
Pedi Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Klart han skal ha gocart, ingen tvil om det. Så får du litt konkuranse
Larsinnj Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Blir det samme bil i 1:1 skala til konfirmasjon da eller?
Pedi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Hmm... Slik det ser ut nå, blir det iallefall ikke mye Alpina klar til konfirmasjonen hans... Grrr... Jeg var ute et par timer i dag for å lime litt taktrekk på plass, og uanfaens sett hvordan jeg halte og dro i taktrekket så fikk jeg det ikke så strøkent som jeg ville ha det. Så når redningsbilen Pernezz endelig kom, var det for sent. Jeg var allerede havnet helt i kjelleren på garasjen (og jeg så ikke visste at jeg hadde en kjeller engang ).... Så selv om Pernezz kom på besøk med frisk gyv, så var det for sent - jeg var allerede akterutseilt. Så da ble det bare å drøse om gamle BMWer som bare vi kan i noen timer til.... Så jeg får ta fatt på taktrekket en annen dag heller, og være minst to stk i utgangspunktet, for å unngå samme fiasko som i dag. Sorry for denne rævva "update", men avogtil så går det denne veien også...
Pedi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Blir det samme bil i 1:1 skala til konfirmasjon da eller? Mja... Mistenker at han kommer til å få en E34 til komf'en (til nøds en E39). Skulle funnet en B10 til han som vi kunne renovert sammen, evnt en Alpina eller M3 E30 cab...
joachim sørlie Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Er ikke alltid det går veien nei, noen dager er værre en andre, slik er det bare Dere skulle nok ha fiksa opp en alpina til han tror han hadde likt det meget godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå