Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Lys soting, men kanskje på blanke ruter, så slipper du 'grønn skjær' i filmen..

men når jeg tenker meg om kaaan det hende jeg vet om ett sett med brune ruter.. skal sjekke litt

Blanke ruter har jeg ikke, men ser ikke problemet med at det er grønne ruter som sotes.

Om du vet om ett sett med brune ruter, så hadde det jo vært sjefs på en måte - men siden jeg vil ha ny frontrute, så sliter jeg litt der. Kan jo ikke ha grønn frontrute, og brune sidevinduer...

husker jeg sotet ett sett med grønne ruter en gang.. og der la jeg merke til en grønnskjær i filmen.. tenkte bare det kunne blitt feil på en "brun" bil.. men må jo bare prøves..

bilen min blir burgunder rød, og den hadde blanke ruter, så der måtte jo noe gjøres.. så har lagt på 35% film på de.. skal jo bli spennans å se hvoor mørkt det blir på bilen..

ser tanken din med grønn frontrute og brune på siden :P blir nok en liten detaljfeil.. da er det nok bedre med lystoning evt. med grønnskjær og grønn frontrute :)

har de forresten ruter på lager? men kunn grønne med solstripe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har grønne på lager (2-farget selvsagt) ja.

Grønne ruter til Bronze/brun bil er på ingen måte feil, så om jeg hadde sotet vinduene forsiktig og det hadde vært et grønt skjær - jeg tror ikke det hadde blir stygt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Alpina Classic selvsagt, med lokk. Alt annet enn Alpinafelger føler jeg hadde blitt feil på denne bil. De ligger på loftet på garasjen, jeg bare venter på en kompis som skal lakke de for meg... Dekka er kjøpt inn, ligger på loftet, klar for montering de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen din blir meget bra. Gleder meg til og se den med ny lakk på.

Ang, film på vinduene så synes jeg at en lys proff film er pent.

Hvis du synes det er pent med soting, så synes jeg du skal gå for det. Hva andre mener om at det er pent heller ikke, skal du ikke bry deg om.

Lag bilen slik du ønsker og ha den. Er jo du som skal bruke den, og da er det viktig at du synes den er slik du ønsker at den skal være. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det tussan.

Du trenger ikke være redd for at jeg ikke bygger slik jeg vil ha den, det er nå helt sikkert.... (Og jeg mistenker at du vet det, innerst inne ;) )

Grunnen til spørsmålet mitt var at jeg sto å vinglet mellom to tanker, og da synes jeg det er morro å høre hva synspunkter andre har. Jeg har vel ennå til gode å se tullball innlegg på min tråd, så derfor går det ann å høre hva andre syns - for her er det saklige innspill fra dere andre. Og det setter jeg pris på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til allmenheten her:

Som dere vet, så er fargen på bilen min "brun", med shadowline listverk. Vinduene mine er grønn-tonet.

Planen i utganspunktet var å montere lys (ikke mørk mafia-look) sotefilm på alle ruter (foruten frontrute selvsagt), for å få en litt mørkere og tøffere look.

Men jeg er litt i tvil.

Noen som har en mening om dette?

Det er fint med grønne vinduer, men det og litt tøft med sotede vinduer...

Solfilm er ut!

Skal selv rive av min snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Alpina Classic selvsagt, med lokk. Alt annet enn Alpinafelger føler jeg hadde blitt feil på denne bil. De ligger på loftet på garasjen, jeg bare venter på en kompis som skal lakke de for meg... Dekka er kjøpt inn, ligger på loftet, klar for montering de også...

Burde jeg nesten ha skjønt :oops:

Blir rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfilm er ut!

Skal selv rive av min snart!

solfilm er liksom litt 2004.. hehe.

jeg har også vurdert solfilm på min e28, men etter og ha saumfart nettet etter bilder så synes jeg e28 er penest uten film.

Hehe, dere er fine ;)

Dere vet jo at om det er noe JEG ikke bryr meg om, så er det hva som er inn eller ikke. Å følge en motebølge er ikke min greie. At solfilm er litt 2004 er mulig, men jeg husker at solfilm var litt 1993, 1996 osv også ;) Så det spiller ingen rolle for meg hva som er in... Jeg ser forbi motegreia, og tenker heller på en helhet i lengden. Ellers så måtte jeg hatt bumper-sticker-kaos, StanceWorks-logo osv over hele bilen. Jeg skal ha Alpina-striper, som aldri har vært in.

Jeg skal ha Alpina Classic selvsagt, med lokk. Alt annet enn Alpinafelger føler jeg hadde blitt feil på denne bil. De ligger på loftet på garasjen, jeg bare venter på en kompis som skal lakke de for meg... Dekka er kjøpt inn, ligger på loftet, klar for montering de også...

Burde jeg nesten ha skjønt :oops:

Blir rått :lol:

Ja, Alpinafelgene er tidløse klassikere. De kan jo ikke hamle opp imot enkelte andre felger, men på min bil er det nok det eneste rette. Og de kler godt bilen sammen med resten av Alpina-stasjet. Syns jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...