Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

SITTER HER I ARBEIDSBRAKKA (F11)OG LURER PÅ HVILKEN FARGE DU SKAL HA PÅ ALPINA STRIPENE DINE ?

Hei Bjørn, de blir selvsagt i gull utførelse... ;)

(Har du endelig lært deg å skrive i F11en nå altså? Det var da enda bra, så vet jeg at du følger med meg her...)

Tar en telefon til deg når jeg kommer hjem fra sjøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter egentlig bare her og gleder meg til å komme hjem nå... Hjalp ikke akkurat på "hjemlengselen" å se de bildene dine Winny... De var jo nice.

Bilen begynner jo å ta form nå, og det er litt godt å se at en bil som en har tatt i ALLE skruer og clips (foruten bakluka og hengslene til den - luka var jo strøken og bra justert) nå faktisk er nesten sammenskrudd. Det er verken mye deler eller skruer igjen nå, og det er rart å tenke på.

Håper på en lang friperiode nå, og med det gjerne klare å få start på motor samt fåjustert ferdig karossdeler slik at jeg kan ha den klar til lakk. Motorrom skal ferdigstilles, interiør, eksteriør, elektrisk, taktrekk, dører osv.. Pheww!!! Er litt igjen ennå, men mye av det er jo kos...

Er nå uansett glad for at så mange følger med på tråden min. Hadde aldri trodd at det skulle være såpass interesse for en gammel E28 når jeg opprettet tråden for et år siden. Ei heller at det er såpass mange som er innom her, som gjerne ikke er helt "E28" heller... Og det er morro...

Bilder skal fortsette i "kjent" Pedi-stil fremover også, selv om jeg egentlig har hatt litt lyst til å stoppe bildeflommen fra den dagen bilen får farge utvendig - for så å komme med bilder nå den er klar. Ville gjerne gitt en bedre effekt i bildene av ferdigstillet bil, kontra at en ser hundre bilder av bilen med ny lakk under montering - med det resultat at en nesten er lei av bilen når den endelig er klar og i sitt rette element....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på E30meet i sommer hvis den blir ferdig til da? Jeg har utrolig lyst til å se denne live! :D

Blir vel gjerne ikke akkurat best mottatt med en E28 på et E30-treff vel? Folk må jo tro at jeg har kjørt totalt feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...