Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har glassblåst mine, og de ser bra ut. Samme ru overflate etterpå, men ikke for grov. Innbiller meg at de ser riktige ut.

Hmm... Skal se hva jeg gjør.

Bøyer meg i støvet! :applause::applause::applause:8)

:beer:

Har smug tittet i lengre tid :mrgreen:

Skapkikker? ;) Det var jo morro, trodde du var rimelig "ensporet" og holdt deg til E30/36/46 osv jeg...?

meen, kan jeg spørre om hva egentlig kona di mener om alle timene og penge du legger ned i bilen? tror du traff veldig riktig med valg av dame der gitt!:)haha

Må si meg enig med Joachim Sørlie her! Var heldig der :P

Mja... Tidvis er hun mindre fornøyd med alle pengene og timene som går i dette sluket, men det går stort sett greit. Hun gruer seg vel bare til jeg skal begynne på E21en, blir værre på alle måter det... ;) Hun har jo hatet E28 fra dag èn, men nå tror jeg faktisk at hun syns det er litt kult med E28 faktisk. Driver nå å går med E28 Alpina B7 Turbo T-skjorter av egen fri vilje, så det er jo good ;)

Ja, men nå er det jo goe greier. Bare taktrekket og lakkering igjen nå :)

Du blir vertfall ferdig før meg...

Skeptisk....

Now are we snakking :twisted:

+1 :applause:

edit: gromt arbeid å bra skriving, stå på :D

Hmm... Ikke noe Kinnby-E28 på meg. Skal jo ikke kjøre rally jeg, og stallen min er stor nok Atle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering før helga suger.

Jeg har vært nøyen med å ha alle anleggsflater rene, alle pakninger nye og ikke noe stress.

Allikevel så ser jeg at jeg har noe oljelekkasje fra området rundt turboen, enten tur eller retur. Har også en "dryppings" med kjølevæske en plass. Selvsagt fra de trangeste plassene, så jeg har ikke gjort noe med det eller sett skikkelig hvor det kommer fra. Jeg har tatt helg....

Det verste av alt, er at jeg har litt lite oljetrykk syns jeg. Jeg er litt usikker på hva eksakt område oljetrykket skal ligge på, men skal sjekke dette opp senere...

Neste uke får blir en "To be, or not to be" uke. Da får jeg vel oversikt over hvor mye som må til for å få motoren tett, samt hvordan det ligger an med oljetrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smug tittet i lengre tid :mrgreen:

Skapkikker? ;) Det var jo morro, trodde du var rimelig "ensporet" og holdt deg til E30/36/46 osv jeg...?

[-X[-X[-X[-X Der tar du temmelig feil gutten min! Liker best de gode gamle jeg 8) Er E30 og E28 som ligger overst. Dama er E28 "frelst", så kan hende det blir en slik i stallen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...