Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere..

Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig..

Den der er fæl. Ikke like jalla som det du beskriver, men likevel jalla.

Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig.

7lkuc5gce2h16c7m8rd0.jpg

y917c3zptmuv7bp48rgz.jpg

y0fy6jwbfyhbhjfxgoj0.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Beklager OT forresten...

Filmene er underholdene, men ikke stort mer spør du meg. Jeg liker at de har gått bort fra all stylingen og heller fokuserer på respektable biler, om noe bortgjemt (noen fler som så Ford RS200'en i forrige film?).

Skrevet

Dette blir spennende. personlig syns jeg at 1 og 2 var best. Men syns ikke spesielt om Tokyo drift eller nr 4 i rekken. Får håpe Fast 5 er bedre enn de to siste ;)

Skrevet
Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'

er dette jalla ufo ?

Cars_Fast_And_The_Furious_Supra_1.jpg

(personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!)

Tenk deg denne med gule lys AndreasDG, det kunne vert rått!!

Hahahaha

Men til topic, F&F5 kan jo se lovende ut ;) Mye dritt biler der forde men..

Skrevet

Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere..

Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig..

Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig.

]

Den likte jeg ikke, den var alt for original.. Skulle tro det var en gammal gris som eide den.. Hvertfall ingen ungdomsbil det der..

Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'

er dette jalla ufo ?

Cars_Fast_And_The_Furious_Supra_1.jpg

(personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!)

Tenk deg denne med gule lys AndreasDG, det kunne vert rått!!

Å FY FAEN! Ikke bann i kirka.. Grøss! :P

Skrevet

7lkuc5gce2h16c7m8rd0.jpg

y917c3zptmuv7bp48rgz.jpg

y0fy6jwbfyhbhjfxgoj0.jpg

Den var nice akkurat sånn det skal være,rent å pent.Ikke opphora skrikene her kommer jeg se på meg ja dere se på meg :lol:

Skrevet

]

Den likte jeg ikke, den var alt for original.. Skulle tro det var en gammal gris som eide den.. Hvertfall ingen ungdomsbil det der..

Der er eg helt uenig.. Det er sånn en supra skal se ut! Trur du har misforstått på hvordan dagens ungdoms stil er! StanceWorks som er "inn" nå til dags 8) Og det der er et perfekt eksempel på StanceWorks !

Skrevet

Må vel se denne også, selv om kjøring og sånn er alt annet enn realistisk i de foregående, iallefall nr 4. Ikke alle som klarer å steile med framhjulene på grus ved å gi gass :roll:

Skrevet

Det som er teit med disse filmene er at NR 4 ble spilt inn etter 1'ern, så den er egenlig nr 2 osv. Litt teit at HAN dør i Tokyo drift..Så lever han igjen i nr 4, og tydeligvis 5 :lol:

Skrevet

f and f 1 er desidert den beste, det var da det var populært med styling og hor.. mest virkelig og virka dyrest lagd også.. ikke budsjett-produksjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...