Leadfoot Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere.. Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig.. Den der er fæl. Ikke like jalla som det du beskriver, men likevel jalla. Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig.
Leadfoot Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Beklager OT forresten... Filmene er underholdene, men ikke stort mer spør du meg. Jeg liker at de har gått bort fra all stylingen og heller fokuserer på respektable biler, om noe bortgjemt (noen fler som så Ford RS200'en i forrige film?).
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Dette blir spennende. personlig syns jeg at 1 og 2 var best. Men syns ikke spesielt om Tokyo drift eller nr 4 i rekken. Får håpe Fast 5 er bedre enn de to siste
Mikael-B Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) Tenk deg denne med gule lys AndreasDG, det kunne vert rått!! Hahahaha Men til topic, F&F5 kan jo se lovende ut Mye dritt biler der forde men..
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere.. Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig.. Den der er fæl. Ikke like jalla som det du beskriver, men likevel jalla. Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig. ] Den likte jeg ikke, den var alt for original.. Skulle tro det var en gammal gris som eide den.. Hvertfall ingen ungdomsbil det der.. Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) Tenk deg denne med gule lys AndreasDG, det kunne vert rått!! Å FY FAEN! Ikke bann i kirka.. Grøss!
babjorn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere.. Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig.. Den der er fæl. Ikke like jalla som det du beskriver, men likevel jalla. Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig. Den var nice akkurat sånn det skal være,rent å pent.Ikke opphora skrikene her kommer jeg se på meg ja dere se på meg
daigzen Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere.. Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig.. Den der er fæl. Ikke like jalla som det du beskriver, men likevel jalla. Originale Supra'er er så utrolig mye finere. Se f.eks. på denne. Original med stuk. DEN er deilig. ] Den likte jeg ikke, den var alt for original.. Skulle tro det var en gammal gris som eide den.. Hvertfall ingen ungdomsbil det der.. Der er eg helt uenig.. Det er sånn en supra skal se ut! Trur du har misforstått på hvordan dagens ungdoms stil er! StanceWorks som er "inn" nå til dags Og det der er et perfekt eksempel på StanceWorks !
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 See, nå skal det komme skikkelige biler med i filmen også hehe
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Den der var nice Ser jo nesten ut som xenon i grøftelyktene også
FTE Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Må vel se denne også, selv om kjøring og sånn er alt annet enn realistisk i de foregående, iallefall nr 4. Ikke alle som klarer å steile med framhjulene på grus ved å gi gass
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Er rimelig fin den e34en der ja Tror den bare skal stå utstillt på et av "møtene" i filmen slik som vist. Er en 525. Er videoer av den på youtube
BMWsideways Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Se 9-12 sek ut i traileren! En e39! : D
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Det som er teit med disse filmene er at NR 4 ble spilt inn etter 1'ern, så den er egenlig nr 2 osv. Litt teit at HAN dør i Tokyo drift..Så lever han igjen i nr 4, og tydeligvis 5
NBCustom Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 f and f 1 er desidert den beste, det var da det var populært med styling og hor.. mest virkelig og virka dyrest lagd også.. ikke budsjett-produksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå