Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg gir herved bort en ganske så grom Hilux heelt gratis. Solgte en bil til en kar fra Ål som sliter litt med å levere papirer og ta det hele seriøst.. Vil du ha den og gidder å hente den leverer jeg salgsmld og sender nøkkelen jeg selvsagt har ekstra tvert.. Er nye deler for ca 50k det siste halve året, kompressormotor og generelt gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 er du drita, eller har vi en deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg er småfull, men vi har en deal.. Er etpar kjenninger som bor nært som er sugen på å hente den men.. Har ikke hatt annet enn problemer og mas fra han som kjøpte bilen for flere mnd siden, og nå har jeg nettop fått brev fra biltilsynet om at den ikke har forsikring og ikke er omregistrert. Jeg vil ikke ha krav på veiavgiften for 2011 og kjøpern har fått beskjeden for lenge siden så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 om du har omreg papirer som vi kan sette inn mitt navn på, så kommer jeg til uka, betaler seff veiavgift for 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 den står i mitt navn i alle registre ennå ja. Leverer jeg salgsmelding med ditt navn på så er den vel din.. Godt mulig det fins en kar som har betalt litt penger for den og er uenig, men han har fått beskjed for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 send meg pm med navn og nummer du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 hahahaha...sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Nå er klokka 11.15... Skal den fortsatt gis bort? XD Har du skrevet kontrakt som gjør at jeg kan få noe pes med han som kjøpte den? Ingen vill hente en bil som di må gjennom en evt. rettsak for og tape/vinne =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Er ikke skrevet noen kontrakt nei, jeg har aldri møtt karen engang. Sendte bilen sørover med toget og la salgsmld i hanskerommet med min del utfylt. Den har han ikke levert enda, og kjører rundt uten forsikring og med bilen i mitt navn og det liker jeg jækla dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Er ikke skrevet noen kontrakt nei, jeg har aldri møtt karen engang. Sendte bilen sørover med toget og la salgsmld i hanskerommet med min del utfylt. Den har han ikke levert enda, og kjører rundt uten forsikring og med bilen i mitt navn og det liker jeg jækla dårlig.. Men du har fått penger for bilen ? Du kan vell evt. kontakte politiet og forklare saken, så sier di ifra til politiet som hører til i det distriktet, så kanskje du får ordnet sakene =) Tror mange ville likt og vite størrelsen på den karen man skal tusle inn i tunet til, og kjøre avgårde med bilen hans fra =P Så man slipper og ende opp med 2 veldig blå øyer og noe knuste kropsdeler =D Evt. melde bilen stjelt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Kan dette være din bil?? http://www.hallingdolen.no/nyheiter/article183223.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 om du la ved ferdig utfyllt del 2 i bilen, er den ikke din lenger, han har nok levert den og ikke betalt omreg avgift, slik at den ikke er fullstendig omregistrert. tviler på at du får årsavgift på den, hør med bt. det er en grunn til at selger skal levere det rosa papiret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Om du enda ikke har hørt noe, tar jeg bilen!!! Flyr lett ned og henter en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Kan dette være din bil??http://www.hallingdolen.no/nyheiter/article183223.ece Wtf, det håper jeg virkelig at det er iallefall.. Det er jo skilt på den jeg solgte, men den er vel pr definisjon uregistrert allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 om du la ved ferdig utfyllt del 2 i bilen, er den ikke din lenger, han har nok levert den og ikke betalt omreg avgift, slik at den ikke er fullstendig omregistrert. tviler på at du får årsavgift på den, hør med bt. det er en grunn til at selger skal levere det rosa papiret Grunnen til at jeg er sur er at jeg har fått brev fra BT om at det er avskiltningsbægjæring på den pga at det ikke er gyldig forsikring. Har snakket med de og det er ikke levert salgsmelding. Blir den ikke levert i år får jeg krav om årsavgift jo, så da får jeg vel levere en sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå