Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg montert xenon i grøfte lys og ccfl ringer og xenon i ene fult lyset..

å montere xenon i fult lyset på disse lyktene er ikke bare bare men etter litt kutting og liming fikk jeg det til... MEN så oppdaget jeg noe drit kjipt.. når jeg setter på fulltlyset går det på å lyser som bare faen. men når jeg skrur det av igjen blinker begge orginal xenon lampene mine 2-4 ganger. prøvde å koble av ettermonterte xenon'en og da blinker det ikke.. så for å slippe å måtte kjøpe nytt av det jeg har kappa til å passe så satt ejg det bare i ene lykta..

noen som vet hva detta er? og hvorfor det blinker sånn? kanskje jeg legger opp eget styre relê hvis ingen har noen invendinger..

ble forresten SYKT kult med ringene og blink lysa og xenon i grøft.. skal få tatt noen bilder å lasta opp i morgen :)

fikk ikke til noe bra med mobilen..

men hvis noen vet hvorfor xenonen min blinker når det er kobla til xenon på fulltlys også plz let me know.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen bilder av ferdig montert blink og xenon.

har fortsatt ikke finni ut hvordan jeg skal gjøre det med xenon i fulltlysa.. men det kommer. blir vel å koble inn et relê tenker jeg.. så får vi se hvordan det går derifra regner med at det kommer til å virke da..

nå gleder jeg meg til lønn så jeg får bestilt meg noen fangere og slikt samt grom aux og usb audio unit..

pics

320i030.jpg

320i021.jpg

320i005.jpg

320i017.jpg

320i003.jpg

jeg synes det ble sykt kult.. over all forventning faktisk

lønn snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilt meg nye bak lykter.. tror de blir sinsykt kule på bilen min

opkvu82vcbkzxxd07dgk.jpg

å for de som ikke skjønte det var det kødd å jeg skjønner ikke hvorfor noen noen gang skulle satt noe sånt på noe som helst bil...

så de å følte bare at jeg måtte kommentere de... man har faktisk lov til å bli litt sint pga de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. all vina gjorde nok at det ble skrevet litt i feil rekkefølge :P Men ringene ble veldig bra! og det ser inmari fett ut på svart bil.

Hadde helt glemt det rudskogen greiene jeg nå! Men det skal vi ja! Du skal vel kjøre litt selv også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...