Papperboy Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 da hadde akkurat en telefon samtale med beckmeister. og felger er bestilt.. må betale med kreditt kort pga jeg ikke har tid til å vente på lønn... april lønninga får bein å gå på.. jeg må betale et utdrikkningslag og båten til tyskland OG for felger med dekk.. jeg bare håper jeg rekker å få de før 16 april.... martin.. spania er for kvinner og homofile det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 da var de betalt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Blir bra med nye felger;) var fine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hvilken dim. er felga forresten?? Spania er helt greit når svigers betaler morroa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 hehe blir 18" 8"forran og 8,5" bak 225 forran og 235 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 da ble det plutselig 16 april og det var trackday på vålerbanen. litt forbredelser må til.. jeg var ganske rutinert på dette (trodde jeg) så jeg sjekka bremse væska noen dager før. den var litt på kanten. så jeg byttet den og jeg fikk ikke felgene jeg bestilte tidsnok så fordekkene mine var alt for dårlige så jeg var litt i en dekk container å fant noen som var bedre.. alt lover någelunde bra forlebig. gamle dekkene jeg legger om dekka og sjekker bremsene forran å ser om jeg har nok kloss igjen å det har jeg. slenger på dekka å drar til våler i god tro... møter -martin- på minnesund og vi blåser oppover i rein tradisjon. så kjører jeg 4 runder på banen også begynner bremsene å fade litt. og vi kjører av å ser at jeg er rett før å gå på jernet bak og skivene mine er fucked.. så da tenkte jeg FUCK IT når jeg må bytte både skiver og klosser alikevel så er det bare å gi gass da nedkjøling er viktig hadde litt lav bremsepedal men bremsene fungerte ganke bra for det faktisk bare var litt ulyd når jeg bremsa også ga jeg meg før det ble alt for ille.. men fortsatt har det hvert et knall bane treff. selvom jeg bare har en 320ic med dårlig dekk og bemser for øyblikket var det MANGE som måtte se meg seile fra dem sakte men sikkert. har noe inboard cam og noen bilder ifra forskjermen min som blir lagt ut senere. dette blir ikke siste banetreffet mitt.. gleder meg til å dra til ringen gitt her er noen bilder mads (316) tok av meg på banen. mine bilder og flere bilder av andre kommer når jeg finner de. og jeg får lagt over mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Fortsatt fornøyd med understellet? Koster jo "ingenting" på Ebay så tenkte å prøve selv. Gjør mye riktig med bilen din btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 hehe jah det er kjempe billig å jeg er kjempe fornøyd du rister ikke ræva av deg samtidig som den er kjempe stiv. godt kompromiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 da var nye felger i hus. har også fått byttet bremser bak gikk for green stuff og vanlige skiver fordi de ikke hadde ventilerte skiver som var borra og slissa til en fornuftig pris Bremser forran kommer til uka venter bare på redstuff klossene fra gs så har jeg hat en liten photoshoot så da bare spammer jeg på med bilder. også får de med dålig internett ordne seg bedre internett også noen bilder av pickupen til kompisen min.. de er veldig fin selvom det ikke helt er min greie skal også legge ut bilde av de gamle klolossene bak for de var SYKT slitte.. men det får komme senere god påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 fant også dette bildet fra banekjøringa forje lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Grattis med de nye felgene, det ble skikkelig pent! Kul photoshoot også. Regner med at det var digg med litt mer skrubb på bakbremsene igjen? Har du fått noe ut av det dere filmet med kameraet ditt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Kjøpte du felger av beckmesiter oppe i bodø? fin bil forresten, kommer vel til å se deg på litt banetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 jah ble kjempe fornøyd og bak bremser er krem å ha igjen merker det er litt kast i for bremsene så gleder meg til å bytte de til uka.. ja kjøpte felgene hos beckmeister i bodø ja.. derfor jeg ikke fikk de før bane treffet pga jordras på jernbanen (den jævla jernbanen) jeg kommer på alle treff jeg har muligheten til, så folk kommer nok til å se meg en del fremover nå om dagen sitter jeg egentlig bare å teller dager til nurburgring... fikk ikke noe særlig ut av filminga.. bare noen passeringer i sjikanen ved depoet.. litt morro fordi jeg kjører forbi den blå s4'en og den hvite 200sx'en som var der på filmene å det er gøy også venter jeg på filmen fra mads med filmen fra for skjermen min . kommentarene fra innenbords filminga er forresten priceless med kjefting og diskutering mobbing osv.. kommentarer som HA det hjelper ikke å ha VAG vettu men kommer ihvertfall straks en oppdatering med nye bremser forran og litt olje skift og sånn.. viktig at bilen er i orden før en sånn tur til ringen driver også å lurer skikkelig på å ordne meg en bane bil.. men det får det komme mere om senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 da ha har jeg hvert på ringen ja helt fantastisk.. det blir IKKE siste gangen.. målet mitt var 9:30 og min beste tid var på 9:28 så er kjempe fornøyd med tiden min. har også fått milevis mere respekt for kjøringa til jearmy clarkson. for under 10 minutter er faktisk gangske fort.. men her er noen bilder synes bilen ser driiit fet ut når man ser felgen forsvinne oppi hjulbuen.. ser nesten sånn karrikatur tegning ut.. ser ut som 44" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå