-Martin- Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Kult med bilder, merker jeg får litt planer for denne bilen selv når jeg ser på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 hehe all hjelp motaes med åpne armer.. spesielt når det skal byttes motor å lakkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 banebilen min går bare på 5 sylyndere nå.. fant ut at det var den innerste sylynderen med å ta ut en og en coil. fant vann nedi Plugghullet.. så tenkte at dette var problemet.. MEEEN det var det ikke.. jeg tokk ut pluggen å lukta på den /så på den. Den hadde litt bensin på seg men jeg vet ikke om det var nok bensin siden den hadde gått litt burde jo den være kjempe våt. Men jeg bytta ihvertfall plugg fra en annen sylynder og coil fra en annen sylynder. og satt de som ikke virka på den andre. å da gikk den fortsatt ikke på den innerste så da har jeg utelukket tenning.. prøvde foresten også å få den til å tenne å den tennte utenfor.. så er det bensin som er neste som kan mangle.. jeg prøvde å måle spenning inn på injectoren og den fikk spenning. Jeg glemte selfølgelig å måle på en annen injector for å sammenligne men den fikk ihvertfall spenningspulser.. jeg er redd for at det skal være dårlig komp et sted.. men skjønner ikke da hvor kompen skal bli av merker ikke noe rart når jeg tar av olje lokket å den går. og det er ikke bensin i olja eller i kjølevannet.. noen som har noe ide om hva det kan være? eller hva jeg kan prøve? Tenkte å sjekke at injectoren faktisk gir bensin og kompteste. noen som har noen ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Uff uff. Ikke komp på en sylynder... Så da må jeg rive av toppen og dytte i noe tyggis eller noe. Kommer nok til å ta ut motoren fikse det som er feil med den også selge den med girkasse eksos bakstilling og forstilling - forbremser og coilovers. Hva får man for noe sånt tror dere?burde vel kunne få 15 for alt detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Aiai! Det var noe dritt!! Hvorfor skal du selge understell og bremser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 planen er å sette i stand motor også selge motor driverk osv.. for jeg tipper jeg lett kan få 15.000 for det. og når jeg har 15.000 da sparer jeg opp 20.000 da har jeg 35.000 også tar jeg meg en tur til england, handler meg en 3.2 m3. også selger jeg vader interiør og div deler jeg ikke trenger.. si jeg får 10.000 for det.. så blir det ikke mye igjen som jeg må betale for å ha m3 alt.. selger selfølgelig ikke k-sport stæsjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 planen er å sette i stand motor også selge motor driverk osv.. for jeg tipper jeg lett kan få 15.000 for det.og når jeg har 15.000 da sparer jeg opp 20.000 da har jeg 35.000 også tar jeg meg en tur til england, handler meg en 3.2 m3. også selger jeg vader interiør og div deler jeg ikke trenger.. si jeg får 10.000 for det.. så blir det ikke mye igjen som jeg må betale for å ha m3 alt.. selger selfølgelig ikke k-sport stæsjet Hvis du skal til England og hente deg 3,2l så ville jeg lagt litt mer kr i bilen, vet om flere som har kjøpt det billigste de har funnet der borte og det har endt med ødelagt clutch, motorhavari osv og det er litt kjipt på vei hjem. Legg heller litt mer kr i det så har du en mye bedre bil som er god tatt vare på og ikke herjet i stykker.. Du får det du betaler for i england også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 får vel ta på meg litt overtid å spare litt mere.. er ikke sååå stor forskjell fra de billigste til de fineste heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Da forstår jeg mer ja! Trodde du skulle selge K-sport stæsjet! Er vel ikke mange overtidstimer før du har nok til å handle en bra engelsk M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Bare en ekstra helg eller 2 Hehe neida... Kjipt det er så lite feil på jernbanen om dagen... Hadde bare en feil i helga.. å det blir det ikke penger av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Kunne jo nesten vært med skogen da, men du hadde jo ikke fått kjørt 325'n uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 jeg har ikke slått det helt fra meg nei.. men tenker da å kasnkje bruka hjula fra 325'en siden det er toyo proxies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 De er nok litt mer egnet enn de du har på 320'en...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Kan se ut til å bli en heftig banebil det der Likte og bildene av 320'en på ringen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 takk takk.. det går planer i gangene nå.. har masse overtid å skrive.. hadde 24 timer forje uke og 8 hittil denna uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå