Gå til innhold

Papperboys M3 e36 banebil prosjekt selges!


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

banebilen min går bare på 5 sylyndere nå.. fant ut at det var den innerste sylynderen med å ta ut en og en coil.

fant vann nedi Plugghullet.. så tenkte at dette var problemet.. MEEEN det var det ikke..

jeg tokk ut pluggen å lukta på den /så på den. Den hadde litt bensin på seg men jeg vet ikke om det var nok bensin siden den hadde gått litt burde jo den være kjempe våt.

Men jeg bytta ihvertfall plugg fra en annen sylynder og coil fra en annen sylynder. og satt de som ikke virka på den andre. å da gikk den fortsatt ikke på den innerste så da har jeg utelukket tenning..

prøvde foresten også å få den til å tenne å den tennte utenfor..

så er det bensin som er neste som kan mangle.. jeg prøvde å måle spenning inn på injectoren og den fikk spenning. Jeg glemte selfølgelig å måle på en annen injector for å sammenligne men den fikk ihvertfall spenningspulser..

jeg er redd for at det skal være dårlig komp et sted.. men skjønner ikke da hvor kompen skal bli av merker ikke noe rart når jeg tar av olje lokket å den går. og det er ikke bensin i olja eller i kjølevannet..

noen som har noe ide om hva det kan være? eller hva jeg kan prøve?

Tenkte å sjekke at injectoren faktisk gir bensin og kompteste. noen som har noen ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff. Ikke komp på en sylynder... Så da må jeg rive av toppen og dytte i noe tyggis eller noe.

Kommer nok til å ta ut motoren fikse det som er feil med den også selge den med girkasse eksos bakstilling og forstilling - forbremser og coilovers. Hva får man for noe sånt tror dere?burde vel kunne få 15 for alt detta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen er å sette i stand motor også selge motor driverk osv.. for jeg tipper jeg lett kan få 15.000 for det.

og når jeg har 15.000 da sparer jeg opp 20.000 da har jeg 35.000 også tar jeg meg en tur til england, handler meg en 3.2 m3. også selger jeg vader interiør og div deler jeg ikke trenger.. si jeg får 10.000 for det.. så blir det ikke mye igjen som jeg må betale for å ha m3 alt.. selger selfølgelig ikke k-sport stæsjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen er å sette i stand motor også selge motor driverk osv.. for jeg tipper jeg lett kan få 15.000 for det.

og når jeg har 15.000 da sparer jeg opp 20.000 da har jeg 35.000 også tar jeg meg en tur til england, handler meg en 3.2 m3. også selger jeg vader interiør og div deler jeg ikke trenger.. si jeg får 10.000 for det.. så blir det ikke mye igjen som jeg må betale for å ha m3 alt.. selger selfølgelig ikke k-sport stæsjet

Hvis du skal til England og hente deg 3,2l så ville jeg lagt litt mer kr i bilen, vet om flere som har kjøpt det billigste de har funnet der borte og det har endt med ødelagt clutch, motorhavari osv og det er litt kjipt på vei hjem. Legg heller litt mer kr i det så har du en mye bedre bil som er god tatt vare på og ikke herjet i stykker.. Du får det du betaler for i england også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...