Bøe Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hva gjør en når en har mistet alle nøkklene til bilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Leiter etter dem? Ta kontakt med Nærmeste BMW forhandler så bestiller dem nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Man vurderer kodelås til hus/leilighet, og skaffer månedskort til buss/trikk/tog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Du må ha vognkortet for å bestille nye - de må i tillegg betales på forhånd. Om signaturen din stemmer og du har en E39,koster hver nøkkel cirka 2,200,- Tipset nå rett før jul,blir derfor å leite som fanken etter de nøklene du hadde. (skulle du bli så desperat at du må bryte deg inn i bilen, IKKE ta den lille trekantruta i bakdøra!!! Alle tror den er billigere pga at den er liten,men det koster deg tre-fem ganger så mye å bytte den som en vanlig dørrute.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Den lille trekantruta kosta 3-400,- til E34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 jeg kjøpte ny originalnøkkel til min E39, kosta 2138,- kroner inkl frakt fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Den lille trekantruta kosta 3-400,- til E34... Uansett pris er det bedre å ta en annen, da trekentruten er limt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Den lille trekantruta kosta 3-400,- til E34... Uansett pris er det bedre å ta en annen, da trekentruten er limt Den er ikke bare limt,den er som oftest sammenlimt med alle listene og kledselen rundt døra,så det at ruta er billigere stemmer,men jobben å bytte den er mange ganger så dyr. Slå inn en dørrute istedenfor. Litt dyrere glass, MYE billigere jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Man vurderer kodelås til hus/leilighet, og skaffer månedskort til buss/trikk/tog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Du bør lete på de mest usannsynlige plassene! Som i kjøleskapet, potetgull posen osv. Jeg har funnet mobilen i flere skap inkl kjøleskapet før... er alltid et mysterium hvordan den kommer seg dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Du bør lete på de mest usannsynlige plassene! Som i kjøleskapet, potetgull posen osv. Jeg har funnet mobilen i flere skap inkl kjøleskapet før... er alltid et mysterium hvordan den kommer seg dit Og en grundig overvåking/gjennomgang av eventuelt større kjæledyrs avføring, som f.eks hund/hest/esel osv. kan muligens gi resultater her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Setter seg på dass, og tenker grundig gjennom hvor den jævla nøkkelen kan ha havna.. Kan hende det har noe med dette inn i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Kan hende det har noe med dette inn i bildet +1 Mine nøkkler havner på de mest utruligste plasser. Gjerne etter en dram eller 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kan hende det har noe med dette inn i bildet +1 Mine nøkkler havner på de mest utruligste plasser. Gjerne etter en dram eller 10 etter en dram eller 10 har man vel strengt tatt ikke bruk for bilnøkler ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 noen som ikke klarer og kontrolere seg. så de må gjemme nøkkelen for seg selv for å ikke kjøre når de begynner å bli fulle. når de da blir edru igjen så tror de at de har mistet den. mens de egentlig bare gjemte den i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå