Kristian Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 is sedan er ikke så vanlig! ombygd eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Ikke ombygget, såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ikke ombygget, såvidt jeg vet Leste om den på nett og fant litt info. Det er faktisk en orginal 318is Motorsport 3C edition - laget kun 2500 av den typen. Så den er orginal med GT splittere, interiøret, gt vingen og mfelgene Dempere/fjærer skal vist være oppgradert også, noe koni eller bilstein orginalt. Men er sikkert byttet siden den gang på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Ikke ombygget, såvidt jeg vet Leste om den på nett og fant litt info. Det er faktisk en orginal 318is Motorsport 3C edition - laget kun 2500 av den typen. Så den er orginal med GT splittere, interiøret, gt vingen og mfelgene Dempere/fjærer skal vist være oppgradert også, noe koni eller bilstein orginalt. Men er sikkert byttet siden den gang på din bil Takk for info Ja, min far sa noe om det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Gratulerer med flott førstebil! Vurderte faktisk å dra å se på denne bilen selv, men det ble litt i lengste laget for meg. Lykke til med den! Se her, forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Takk for det! Hehe, kanskje like greit for meg at du holdt deg hjemme da! Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Takktakk For lage en tråd om din også, Tor-Einar! hehe, kanskje eg sku gjort da.. får sjå med tie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Planene videre på bilen er; få den eu-godkjent nye vinterdekk (muligens med M3-felgene som vinterfelger?) få på manglende listverk senk til sommeren GT-splitters? Va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Kult at den er orginal, dette hadde jeg ikke hørt om før! Fin førstebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Er veldig interessert i lydklipp av BMW "firere" med effektanlegg. Noen som har noe bra å dele med meg, innenfor rimelighetens grenser? da med tanke på pris, selvfølgelig. Det er hull i bakerste potten på is'en, og må derfor ha nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 youtube er din venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 youtube er din venn regner med det finnes flere lydklipp enn det som ligger på youtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg hadde Ac-Shnitzer effektanlegg fra 325, ombygd til å passe is på min, og det låt ganske bra faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Er veldig interessert i lydklipp av BMW "firere" med effektanlegg. Noen som har noe bra å dele med meg, innenfor rimelighetens grenser? da med tanke på pris, selvfølgelig. Det er hull i bakerste potten på is'en, og må derfor ha nytt Har simons effektanlegg på min IS og det låter veldig bra! bilen står inne for vinterlagring nå, så har desverre ikke nye lydklipp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå