Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Dette er noe av det råeste jeg har sett i år! Hjul: 9.5x17 215/40 og 10.5x17 245/35 Motor: S52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 rå bil, men helt ubrukelig med de hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Vet du hva? Dette er helt perfekt. Finner ikke en eneste ting å sette fingeren på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hjulene ser helt merkelig ut i første bildet. Er jo alt for bredt. Hjulene er dritfine, men alt for breie. Rett fra siden er det rått, ellers ser den ut som noe er skikkelig galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hmm, klikka ikke helt hos meg.. Blei for store hjul Men absolutt gromme hjul da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Så helt jævlig ut med de hjula. Ser ut som en liten unge gjør, når han/hun har driti på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Deilig! Liker at hele bilen er original, bortsett fra felger og senk. Men hjulene ser faktisk litt for store ut på noen bilder. Jeg som egentlig liker 17" på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Litt camber her ja Kunne vært 16" da hadde den kommet litt lenger ned, meeeeen det her er ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Men hjulene ser faktisk litt for store ut på noen bilder. Jeg som egentlig liker 17" på E30 Skyldes nok grunnet den sinnsyke kanten på disse felgene. Bak er det 4.5" leppe, noe som kan gi et litt optisk bedrageri. Edit: ..og selvfølgelig den relativt ekstreme pokinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 I real hadde det nok vært lettere å bedømme hvor fet den er tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Skyldes nok grunnet den sinnsyke kanten på disse felgene. Bak er det 4.5" leppe, noe som kan gi et litt optisk bedrageri. Godt mulig. Sinnsyk kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Tøff bil, men personlig er jeg ikke tilhenger av så intens dekkstrekk. Bak hjulet ser ut som en kule når man ser bilen bakfra og den camberen fremme MÅ jo være bare for show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Tøff den der. Men er ikke det råeste jeg har sett. har sett mange E30,er som er råere enn den der. Foruten hjula, så var det ingenting spesielt med den utvendig. Men gromt med S52 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Tøff den der. Men er ikke det råeste jeg har sett. har sett mange E30,er som er råere enn den der. Foruten hjula, så var det ingenting spesielt med den utvendig. Men gromt med S52 da Det er det som er det flotte og tiltrekkende her; Simply Clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Tøff den der. Men er ikke det råeste jeg har sett. har sett mange E30,er som er råere enn den der. Foruten hjula, så var det ingenting spesielt med den utvendig. Men gromt med S52 da Nemlig. Det er hjula som lager bilen, derfor er dette så rått. 9.5" i front er jo saftigere enn de fleste kjører med bak. Utseendemessig er den ikke spesiell, men en E30 er jo finest når den ser relativt org. ut. Derfor er denne bilen sinnsvakt deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå